در سایه شیوع کرونا برنامه کارآموزی تابستانی گوگل مجازی برگزار می گردد

به گزارش تاورنا، گوگل در پاسخ به عالم گیری کرونا، برنامه کارآموزی تابستانی خود را د. قالب آنلاین برگزار می نماید. بر این اساس کارورزان به جای آن در تکرار های مجازی از رویداد های معمول کارآموزی تابستانی شرکت شرکت می نمایند.

در سایه شیوع کرونا برنامه کارآموزی تابستانی گوگل مجازی برگزار می گردد

این حرکت در حالی صورت می گیرد که گوگل در پاسخ به COVID-19 نیروی کار خود را از راه دور مدیریت می نماید. برنامه کارآموزی تابستانی گوگل از محبوب ترین برنامه های این شرکت محسوب می گردد. اما سال جاری این برنامه مطابق هر سال پیش نمی رود.

برنامه گوگل هر سال تتابستان به شکل حضوری برگزار می شد، اما سال جاری به علت شیوع کرونا از حالت فیزیکی خارج شده و به حالت آنلاین برگزار می گردد. بر این اساس داوطلبان می توانند از راه دور در همه کلاس ها شرکت نمایند. در حالی که بسیاری از جلسه های معمول با نسخه های دیجیتال جایگزین شده اند. تیم رهبری گوگل میخواهد نسخه های مجازی خود را میزبانی کند و کارورزان می توانند در برنامه های مختلف شبکه به صورت آنلاین شرکت نمایند.

همه برنامه های معمول دوره کارآموزی نیز با فرمت آنلاین پیش می فرایند، اگرچه این بدان معناست که کارورزان سال 2020 از اتاق های بازی ها، غذای رایگان یا دوچرخه سواری در محوطه گوگل برخوردار نخواهند بود. محیط گوگل همواره از جذاب ترین محوطه ها بین شرکت های مشهور دنیای فناوری است و بسیاری از کارورزان از حضور در این شرکت خاطراتی جالب ثبت می نمایند. اما سال جاری خبری از این گردهمایی نخواهد بود.

سخنگوی گوگل با تأیید تغییرات در بیانیه ای گفت: با شیوع COVID-19، ما همه کوشش خود را می کنیم تا جامعه گوگل را ایمن و مطلع نگه داریم. با مشاوره جدید درباره بهداشت عمومی، محدودیت های مسافرتی و مسائل ویزا در سراسر دنیا، ما تصمیم گرفته ایم تا برنامه کارآموزی تابستانی خود را مجازی برگزار کنیم.

منبع: انتخاب
انتشار: 24 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 883

به "در سایه شیوع کرونا برنامه کارآموزی تابستانی گوگل مجازی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در سایه شیوع کرونا برنامه کارآموزی تابستانی گوگل مجازی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید