در هنگام سفارش پلاک اسمی به چه نکاتی توجه کنیم؟

به گزارش تاورنا، از مهم ترین علایق انسان در طی دوره های گوناگون می توان به استفاده از زیورآلات اشاره کرد. از دیرباز استفاده از جواهرات و زیورآلات نشانه ای برای نمایش قدرت، اهمیت و امتیاز طبقه خاصی از مردم یک جامعه بوده است.

در هنگام سفارش پلاک اسمی به چه نکاتی توجه کنیم؟

از مهم ترین علایق انسان در طی دوره های گوناگون می توان به استفاده از زیورآلات اشاره کرد. از دیرباز استفاده از جواهرات و زیورآلات نشانه ای برای نمایش قدرت، اهمیت و امتیاز طبقه خاصی از مردم یک جامعه بوده است. این موضوع نشان دهنده قدمت استفاده از زیورآلات است. در طی دوره های گوناگون این صنعت رشد کرده و اکنون تبدیل به صنعتی بزرگ در جهان گشته است. در این مقاله تصمیم گرفتیم راهنمای خرید پلاک اسم نقره + قبل از خرید حتما بخوانید را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

از به روز ترین و محبوب ترین زیورآلات میتوان به زیورآلات شخصی شده اشاره کرد مثل گردنبند نقره و نیم ست نقره و سرویس نقره و... معین است که این موضوع به دلیل منحصر به فرد بودن و گرانبها بودن این نوع زیورآلات اتفاق افتاده است. با ما همراه باشید تا راهنمای خرید پلاک اسم نقره را در اختیارتان قرار دهیم.

در هنگام خرید پلاک اسم نقره به چه نکاتی توجه کنیم؟

  1. پلاک اسم فارسی یا انگلیسی؟

ابتدایی ترین سؤالی که در هنگام خرید پلاک اسم با آن روبرو می شوید این است که می خواهید حروف پلاک فارسی باشند یا انگلیسی. بگذارید کمک تان کنیم. پلاک اسم انگلیسی معمولا جذبه و نمایی خاص دارد که رایج تر است و بیشتر افراد پلاک های با حروف انگلیسی را می پسندند مخصوصا خانم ها پس اگر به دنبال خرید پلاک اسم برای یک خانم هستید، انتخاب پلاک اسم انگلیسی راه حل خوبی دیده می شود.

البته آویزهای پلاک اسم فارسی و گردنبند های اسم فارسی جدیدا مورد استقبال قرار گرفته اند و توانسته اند طرفداران زیادی جذب کنند. بنابراین اگر کار خاص با جلوه ای ویژه و در عین حال بروز می خواهید بهتر است پلاک اسم فارسی را از خاطر نبرید.

  1. پلاک اسم باید چه وزن و ابعادی داشته باشد؟

پلاک اسم به طور معمول از جنس نقره یا طلا است به همین دلیل موضوع وزن در آن اهمیت زیادی دارد. پلاک اسمی که بتواند علاوه بر مقرون به صرفه بودن، ظرافت و کیفیت بالایی داشته باشد در انتخاب نخست قرار گرفته است. پلاک اسم استاندارد چه برای آقایان و چه برای خانم ها به طور معمول باید بین 3 تا 7 سانتی متر عرض و طول داشته باشد. همچنین وزن پلاک نباید از یک حد استاندارد بالاتر باشد.

  1. پلاک اسم ساده یا ترکیب شده؟

در انتخاب پلاک اسم می توانید به جای یک اسم، دو اسم را ترکیب کنید و یا عاشقانه تر و جذاب ترش کنید و اول اسم خودتان و همسرتان را در یک پلاک بگنجانید. البته یک طراح حرفه ای می تواند با طراحی یک طرح ظریف اسم هر دوی شما را به شکلی ادغام شده در هم تولید کند به صورتی که وزن و ابعاد آن نیز بالا نرود و زیایی و جلوه خاص خود را از دست ندهد. این نوع پلاک ها برای هدیه کردن به همسر یا کسی که دوستش دارید، انتخابی مناسب است. هدیه پلاک اسم و ترکیب اسم شما و همسرتان نشانه ای از عشق بوده و می تواند سالها زیبایی و جذابیت داشته باشد.

اگر خواهان جاودانه کردن اسم تمامی اعضای خانواده به شکل یک پلاک اسم هستید، پلاک اسم ترکیبی بهترین گزینه است.

  1. ایده های جدید تر در انتخاب پلاک اسم

تنها گزینه برای خرید گردنبند، پلاک اسم نیست و میتوان از دیگر زیورآلات شخصی سازی شده نیز برای انتخاب پلاک و ... استفاده کرد. می توانید هر چیز دیگری را متناسب با سلیقه تان به شکل گردنبند در بیاورید؛ از تاریخ آشنایی تان گرفته، تا متن یا شعر خاص و یا هر جمله خاطره انگیز دیگری. همچنین نیاز نیست فقط به پلاک یا گردنبند محدود شوید. بلکه می توانید از گوشواره اسم، دستبند چرمی اسم و یا انگشتر اسم نیز استفاده کنید.

کاربرد پلاک ها تنها برای نوشتن اسم نیست و هر متن دیگری که دوست داشته باشید را نیز می توانید روی پلاک بنویسید به شرط آنکه طولانی نشوند و بتوان آن را در یک عبارت کوتاه نوشت. درست است که پلاک اسم برای یک شخص خاص شخصی سازی شده است اما پلاک های نوشتاری نیز در صورتی که یادآور متنی خاطره آور باشند نیز شخصی سازی شده محسوب می شوند. هر آنچه که برای یک فرد یادآور خاطره ای زیبا باشد.

مواردی که گفته شد نشان دهنده این است که پلاک اسم تنها انتخاب شما نیست بلکه می توانید از حروف الفبا با طرح ها و برش های مختلف برای انگشتر و گوشواره نیز استفاده کنید. یا اینکه ترکیبی از نام ها یا حروف الفبا را روی چرم، دستنبد نقره و ... که در بین جوانان و نوجوانان نیز بسیار محبوب است، به کار ببرید.

مراحل ساخت پلاک اسم

ابتدا مشتری یک اسم و یا عبارت خاص را به سلیقه خودش به طراح ارائه می کند. سپس طراح بعد از طراحی این اسم یا عبارت، طرح های پیشنهادی خود را به مشتری نشان داده تا مشتری یک طرح را به عنوان طرح نهایی انتخاب کند. بعد از انتخاب نمونه و تایید شدن طرح توسط مشتری، ساخت پلاک اسم شروع می شود. در نهایت 3 تا 5 روز کاری طول می کشد که طرح و پلاک اسم مشتری به او تحویل داده شود.

سخن آخر

در زمینه ساخت جواهرات و زیورآلات با توجه به پیشرفت این صنعت امروزه خلاقیت حرف اول را می زند. یکی از محبوب ترین و پر طرفدارترین حوزه ها در صنعت ساخت زیورآلات، ساخت پلاک اسم و متن است که نشان دهنده خلاقیت و هنر و تلفیق آن با تکنولوژی است. بنابراین اگر قصد خرید هدیه ای ویژه و خاص را برای عزیزانتان دارید به شما پیشنهاد می کنیم خرید پلاک اسم نقره و یا خرید پلاک متنی را در اولویت قرار دهید. از طریق فروشگاه هشت ایران می توانید گردنبند و پلاک اسم دلخواه تان را سفارش دهید و اگر طرح یا متن یا اسم خاصی را در نظر دارید با سفارش آن به هشت ایران، پلاک دلخواه خود را تحویل بگیرید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 اسفند 1399 بروزرسانی: 29 اسفند 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1503

به "در هنگام سفارش پلاک اسمی به چه نکاتی توجه کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در هنگام سفارش پلاک اسمی به چه نکاتی توجه کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید