در کدام کشورها می&zwnjتوانید به زبان انگلیسی ادامه تحصیل دهید؟ (قسمت دوم)

به گزارش تاورنا، در بخش اول درباره کشورهای اروپایی که امکان ادامه تحصیل به زبان انگلیسی در آن ها وجود دارد به صحبت پرداختیم. در این بخش قصد داریم تا کشورهای موجود در قاره آسیا را که امکان ادامه تحصیل به زبان انگلیسی را برای دانشجویان بین المللی مهیا کرده اند را معرفی نماییم.

در کدام کشورها می&zwnjتوانید به زبان انگلیسی ادامه تحصیل دهید؟ (قسمت دوم)

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ سفرها بیشتر بدانید.

آسیا

سنگاپور

سنگاپور یک کشور چندفرهنگی و پرجنب و جوش محسوب می گردد. این کشور دارای دانشگاه های بسیار معتبری همچون دانشگاه صنعتی نانیانگ و دانشگاه ملی سنگاپور است که هر دو در بین 15 دانشگاه برتر دنیا در رتبه بندی QS هستند. اگر شما تمایل داشته باشید زبان انگلیسی در کشور سنگاپور تحصیل نمایید یک خبر خوب برای شما ذکر این موضوع است که در این کشور زبان انگلیسی یک زبان رسمی محسوب می گردد به صورتی که بیش از 80 درصد مردم این کشور به صورت روان توانایی صحبت به زبان انگلیسی را دارا می باشند. با این حال هزینه ها در این کشور بالا است به طوری که به صورت تقریبی شهریه هر سال تحصیل و همچنین استاندارد بالای زندگی این کشور برای شما سالی 10 هزار دلار آب می خورد.

مالزی

این کشور به سرعت در حال تبدیل شدن به مقصدی مطلوب برای بسیاری از دانشجویان بین الملی است. اخیر این کشور به طور عظیمی در بخش آموزش عالی سرمایه گذاری کرده است. از نمونه این سرمایه گذاری ها می توان به توجه این کشور به ایجاد شعبات دانشگاه های بین المللی اشاره نمود. از جمله شعبات دانشگاهی موجود در این کشور می توان دانشگاه های ناتینگهام انگلیس و موناش استرالیا اشاره داشت. دانشگاه مالزی دارای رتبه 114 در نظام رتبه بندی QS در بین دانشگاه های سرتاسر دنیا می باشد.

انگلیسی زبان کالج های خصوصی و بعضی از دانشگاه های دولتی موجود در این کشور می باشد. زبان انگلیسی در بین مردم این کشور کاملا رواج دارد و مردم این کشور با آن غریبه نیستند. همچنین کالجهای آموزش زبان موجود در این کشور به افرادی که در زبان انگلیسی مشکل دارند، یاری می کند. هزینه زندگی در کشور مالزی برای دانشجویان بین المللی پایین است و در حدود 5000 دلار در سال است.

هنگ کنگ

یکی از مراکز پیشرو مالی دنیا هنگ کنگ می باشد. این کشور عملا در نقش رابطی بین فرهنگ غربی و شرقی عمل نماید به طوری که زبان انگلیسی به صورت رایج و روزمره در سطوح مختلف زندگی و اماکن آموزشی به کار برده می گردد. تقریبا تمامی سطوح آموزشی در این کشور به زبان انگلیسی برگزار می گردد. شهریه متوسط در این کشور سالانه مابین 11520 تا 33930 بسته به نوع دانشگاه و موسسه دلار متغیر است. با این حال امکان دریافت بورسیه تحصیلی از دانشگاه های مبدا و یا مقصد برای ادامه تحصیل در این کشور مهیا است.

هند

در کشور تنوع و گستردگی زیادی چه از لحاظ فرهنگ و چه از لحاظ زبان وجود دارد. صدها لهجه مختلف در این کشور رواج دارد. در یک آنالیز آماری اجرا شده در سال 2001 معین شد که در این کشور نزدیک به 26 زبان مادری مختلف و بیش از چندین میلیون گویش ور وجود دارد. با وجود این موضوع در دانشگاه های هند، زبان آموزش به صورت عمده به ویژه در مقاطع تحصیلات تکمیلی انگلیسی است. همچنین کلاس های تقویت زبان انگلیسی به صورت مرتب برگزار می گردد. هزینه زندگی در این کشور بسیار مناسب است و همچنین شهریه بسیار کم است به طوری که مقدار آن چیزی بین 3200 تا 7700 دلار می باشد.

تایوان

کشور دیگری که دارای رشد فزاینده تعداد دانشجویان بین المللی می باشد کشور تایوان است. در این کشور زبان انگلیسی به صورت گسترده صحبت و درک می گردد. توجه به جذب دانشجویان بین المللی باعث شده که تعداد دوره های آموزشی برگزار شده به زبان انگلیسی در دانشگاه های این کشور در حال افزایش باشد. در این کشور بیش از 41 داشنگاه با بیش از 121 برنامه به زبان انگلیسی وجود دارد. دانشگاه ملی تایوان که به عنوان برترین دانشگاه این کشور دارای رتبه 76 در نظام رتبه بندی QS می باشد دارای شهریه ای در حدود 3300 دلار می باشد.

ژاپن

این کشور نه تنها یکی از امن ترین کشورهای دنیا محسوب می گردد بلکه دارای تمدنی غنی نیز می باشد به طوری که این کشور دارای بیش از 116 مکان ثبت شده به عنوان میراث دنیای در سازمان یونسکو می باشد. امکان ادامه تحصیل در این کشور به زبان انگلیسی در مقاطع مختلف تحصیلی وجود دارد. سه دانشگاهی که دوره های تحصیلی کاملا انگلیسی برگزار می نمایند عبارت اند از دانشگاه توکیو (رتبه دنیای: 31)، دانشگاه سوفیا و دانشگاه هوکایدو. شهریه سالانه دانشگاه های دولتی در این کشور در حدود 4800 دلار می باشد.

در کدام کشورها می توانید به زبان انگلیسی ادامه تحصیل دهید؟ (قسمت اول)

در کدام کشورها می توانید به زبان انگلیسی ادامه تحصیل دهید؟ (قسمت سوم)

منبع: ویکی گرام
انتشار: 16 دی 1399 بروزرسانی: 16 دی 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1365

به "در کدام کشورها می&zwnjتوانید به زبان انگلیسی ادامه تحصیل دهید؟ (قسمت دوم)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در کدام کشورها می&zwnjتوانید به زبان انگلیسی ادامه تحصیل دهید؟ (قسمت دوم)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید