دستور العمل غیرانسانی ایالت نیویورک: بیماران دچار ایست قلبی را احیا نکنید

به گزارش تاورنا، ایالت نیویورک آمریکا در دستورالعملی جدید خاطرنشان کرد که کادر اورژانس نیازی به احیای بیماران دچار ایست قلبی ندارند.

دستور العمل غیرانسانی ایالت نیویورک: بیماران دچار ایست قلبی را احیا نکنید

به گزارش به نقل از نیویورک پست، ایالت نیویورک آمریکا در دستورالعملی جدید از کارکنان بخش اورژانس خواسته است برای احیای بیمارانی که دچار ایست قلبی شده اند، نیاز نیست خود را به دردسر بیندازند.

با توجه به سرعت بالای شیوع ویروس کرونا در آمریکا و کمبود شدید تجهیزات درمانی و پزشکی و نیز تکمیل شدن ظرفیت بیمارستان ها در این کشور، از کارکنان بخش اورژانس ایالت نیویورک خواسته شده بیماران بدون ضربان قلبی را احیا نکنند.

بر اساس دستور العمل های پیشین، پزشکان موظف بودند تا 20 دقیقه برای احیا بیمارانی که دچار ایست قلبی شده اند تلاش کنند، اما گفته می شود دستور العمل جدید برای مقابله با ویروس کووید-19 و محافظت از سلامت و ایمنی کارکنان اورژانس از طریق محدود کردن تماس آن ها با بیماران مبتلا به کرونا و نیز حفظ منابع بیمارستانی و اطمینان از استفاده بهینه از این تجهیزات برای نجات زندگی افراد بیشتر، صادر شده است.

صدور این دستور العمل در ایالت نیویورک با خشم بسیاری از اعضای کادر درمانی همراه شد. بنا به گفته رئیس اتحادیه تکنسین های اورژانس شهر نیویورک آن ها دیگر به بیماران شانس دومی برای حیات نمی دهند.

پیش از این نیز شورای اورژانس منطقه ای نیویورک در دستورالعملی اظهار داشت بیمارانی که دچار ایست قلبی شده و ضربان آن ها در محل حضور آمبولانس بازنشود، نباید برای اقدامات بیشتر به بیمارستان منتقل شوند.

نیویورک با بالاترین آمار ابتلا به ویروس کووید-19 در آمریکا، به شدت با کمبود تجهیزات پزشکی و درمانی و فضای بیمارستانی برای رسیدگی به بیماران مبتلا به کرونا روبرو است.

بر اساس آخرین آمار، آمریکا با بیش از 849 هزار مبتلا به ویروس کرونا و 47 هزار مورد مرگ و میر در صدر کشور های دنیا واقع شده است. 262 هزار نفر از این تعداد در ایالت نیویورک گزارش شده است. همچنین بیش از نیمی از مرگ و میر های ناشی از ویروس کرونا متعلق به ایالت نیویورک است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 958

به "دستور العمل غیرانسانی ایالت نیویورک: بیماران دچار ایست قلبی را احیا نکنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور العمل غیرانسانی ایالت نیویورک: بیماران دچار ایست قلبی را احیا نکنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید