دُم خروس غربی ها بیرون زد ، در این فضا آنقدر حریصانه، عیان و علنی ورود می نمایند که یادشان می رود در مذاکرات به ما چه گفته اند...

به گزارش تاورنا، نماینده مردم تهران در مجلس گفت: جالب است غربی ها در مذاکرات هسته ای با پرستیژ خاصی در مقابل ما صحبت می نمایند، اما یک دفعه دم خروس آنها بیرون می زند و جاسوس به ایران می فرستند.

دُم خروس غربی ها بیرون زد ، در این فضا آنقدر حریصانه، عیان و علنی ورود می نمایند که یادشان می رود در مذاکرات به ما چه گفته اند...

به گزارش خبرنگاران روح الله ایزدخواه درباره دخالت بعضی از کشورهای خارجی در مسائل داخلی ایران، گفت: هر زمان که جمهوری اسلامی ایران در آستانه جهش و پیشرفت شتابان قرار می گیرد و به لحاظ جایگاه سیاسی و مالی به ثبات می رسد، آمریکایی ها و بعضی از کشورهای اروپایی با غیظ و حسادت در پی آن هستند که در مسائل داخلی ایران دخالت نمایند.

وی متذکر شد: در مقابل، هر زمان که کشورمان دچار رکود است و دولتمردانی ضعیف بر سر کار هستند، غربی ها کاری به کار ما ندارند. چگونه می گردد که غربی ها به یک باره و در زمان خیزش برای پیشرفت و رشد شتابان ایران یادشان می افتد که از حقوق زنان صحبت نمایند؟ آنان هر زمان که شاهد پیشرفت ایران هستند، برای دخالت در امور داخلی کشورمان حریص می شوند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: قطعاً غربی ها از ثبات، رشد، پیشرفت و تسلط بر فناوری در کشور ما به شدت نگران می شوند. آنان دوست دارند که ایران متزلزل، راکد و درگیر مسائل داخلی باشد. هرگاه کشورمان به لحاظ انسجام مدیریتی و تصمیم گیری روی پای خودش می ایستد و در پیشرفت سرعت می گیرد، غربی ها به بهانه های مختلف و واهی در امور ما دخالت می نمایند.

ایزدخواه گفت: جالب است غربی ها در مذاکرات هسته ای با پرستیژ خاصی در مقابل ما صحبت می نمایند، اما یک دفعه دم خروس بیرون می زند، جاسوس به ایران می فرستند و یا آنکه سفیران آن ها در امور داخلی ایران دخالت می نمایند. به محض اینکه آشوبی در کشورمان ایجاد می گردد، غربی ها در شیپور آن می دمند و در این فضا آنقدر حریصانه، عیان و علنی ورود می نمایند که یادشان می رود در مذاکرات به ما چه گفته اند و چه وعده هایی دادند.

وی تاکید نمود: بارها برای ما تجربه شده است که غربی ها قابل اعتماد نیستند، اما نمی دانم چرا بعضی از افراد چشم خود را به روی این واقعیت می بندند و باز هم به غرب اعتماد می نمایند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای ما ثابت شده است که بعضی از کشورهای غربی سلطه جو مانند آمریکا، انگلیس و فرانسه در شرایط آرامش، ثبات و پیشرفت کشورمان دست و پای خود را گم می نمایند و می خواهند در امور داخلی ما دخالت نمایند.

ایزدخواه گفت: ما امروز انسجام داخلی نسبتاً بهتری نسبت به یک دهه گذشته درون حاکمیت خود داریم. سرعت کارها بالا گرفته است و دولت در حوزه هایی به صورت جدی عمل می نماید. اگر به معنای واقعی خنثی سازی تحریم ها محقق گردد، قطعاً غربی ها برگ برنده خود را از دست می دهند و دچار تشویش و پریشانی می شوند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 مهر 1401 بروزرسانی: 20 مهر 1401 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 2146

به "دُم خروس غربی ها بیرون زد ، در این فضا آنقدر حریصانه، عیان و علنی ورود می نمایند که یادشان می رود در مذاکرات به ما چه گفته اند..." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دُم خروس غربی ها بیرون زد ، در این فضا آنقدر حریصانه، عیان و علنی ورود می نمایند که یادشان می رود در مذاکرات به ما چه گفته اند..."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید