برطرف دغدغه معیشتی کارمندان شرکت ملی پست در اولویت است

به گزارش تاورنا، معاون وزیر ارتباطات در نخستین نشست خود با مدیران ستادی برطرف دغدغه معیشتی خدمتگزاران شرکت ملی پست را در اولویت اقدامات دانست.

برطرف دغدغه معیشتی کارمندان شرکت ملی پست در اولویت است

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، نخستین نشست مدیرعامل شرکت ملی پست با مدیران ستادی این شرکت به منظور اعلام اهداف و اولویت های شبکه پستی کشور، بیست و سوم بهمن ماه 1400 با حضور اعضای هیئت مدیره، معاونان مدیرعامل و مدیران کل ستادی شبکه پستی کشور برگزار گردید.

محمود لیائی معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست در این نشست ضمن ابراز خرسندی از حضور در میان قشری فرهیخته و مدیران زحمتکش و خدمتگزار شرکت ملی پست، بر تاکیدات وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات در حکم ابلاغی به وی اشاره نمود و گفت : یکی از مهمترین این تاکیدات توجه به وضع معیشتی کارکنان پست و برطرف دغدغه های معیشتی آنان تا حد امکان است.

رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست با بیان اینکه نیروی انسانی سرمایه بزرگ شبکه پستی کشور است، خواهان ارتقای فرهنگ سازمانی و همراهی بیشتر مدیران با کارکنان در سطوح مختلف خصوصا در لایه های پایین تر شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه موتورحرکت اقتصاد دیجیتال، پست است؛ بر هوشمند سازی زیست بوم پست به عنوان یکی دیگر از اهداف و دغدغه های موجود اشاره نمود.

لیائی با تاکید بر لزوم پیشبرد طرح تحول در شرکت ملی پست اضافه کرد: این تحول باید در تمامی ارکان و شئون زیست بوم پستی از فرایندها تا امکانات و تجهیزات پیاده سازی گردد.

مدیرعامل شرکت ملی پست در سرانجام با تاکید بر رعایت اصل سلسله مراتب در تمامی لایه های مختلف مدیریتی و کارکنان، ابراز امیدواری کرد تا با همراهی همه مدیران به منویات و خواسته های مقام عالی وزارت جامه عمل پوشانده گردد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 31 فروردین 1401 بروزرسانی: 31 فروردین 1401 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 2013

به "برطرف دغدغه معیشتی کارمندان شرکت ملی پست در اولویت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برطرف دغدغه معیشتی کارمندان شرکت ملی پست در اولویت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید