رونمایی از خودرو ملی ترکیه

به گزارش تاورنا، خودروی ملی ترکیه که قرار است از سال 2022 وارد بازار گردد، روز گذشته رونمایی شد.

رونمایی از خودرو ملی ترکیه

بهترین تجربه سفر را با تور شهرهای ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویاییو بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیکر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، خودروی ملی ترکیه روز گذشته با حضور مقامات این کشور از جمله رجب طیب اردوغان رئیس جمهور، مصطفی شنتوپ رئیس مجلس و دیگر مقامات کشور در کوجائلی رونمایی شد.

بنا به اعلام گروه ابتکار خودرو ترکیه این اتومبیل با مدرنترین ویژگی های فنی و آخرین تکنولوژی سخت افزاری به بازار عرضه خواهد شد.

گروه مذکور همچنین نخستین مدل C-SUV را در سال 2022 به بازار عرضه خواهد نمود. بدین ترتیب، ترکیه اولین سازنده SUV برقی غیر کلاسیک درون شهری در سطح اروپا می گردد.

علاوه بر این، خودرو مذکور با ویژگی هایی؛ مانند طولانی ترین چرخ دنده در کلاس خود، بزرگترین حجم داخلی، بهترین عملکرد شتاب و کمترین هزینه کل با موارد مشابه نیز به رقابت خواهد پرداخت.

بهره برداری از این خودرو در سال 2022 شروع خواهد شد. تا آن موقع ایستگاه های شارژ و زیرساخت های لازم با مدیریت کارگروه مذکور فراهم خواهد شد. رانندگان این خودرو می توانند آن را در خانه، دفتر و ایستگاه ها شارژ نمایند.

با استفاده از امکانات تکنولوژیکی و هوشمند خودرو، رانندگان همچنین به راحتی شارژ خودروهای خود را برنامه ریزی و مدیریت نمایند. سرعت شارژ بالای این خودرو در مدتی کوتاه نیز از دیگر ویژگی های آن است.

خودروی ملی ترکیه 300+ km و یا 500+ km است و 2 گزینه باتری مختلف ارائه می نماید و به رانندگان امکان انتخاب خودرویی مناسب، وسیله نقلیه خود را می دهد. این خودرو با قابلیت شارژ سریع می تواند در کمتر از 30 دقیقه 80 درصد شارژ باتری را پر کند.

این خودرو دارای استحکامی بالا، دیسک های ترمز جلو و عقب منفعل، 7 کیسه هوای استاندارد و پشتیبانی کامل از سیستم های ایمنی فعال است و رانندگی ایمن را در هر شرایط و هر نوع مسیری را تضمین می نماید.

خودرو ملی ترکیه با انواع به روزرسانی که به وسیله اینترنت انجام می گردد، می تواند با پیشرفته ترین فناوری روز به طور مداوم توسعه یابد.

گروه ابتکار خودرو ترکیه در طول 18 ماهی که از زمان تاسیس آن می گذرد اولین مدل اتومبیل را رونمایی نموده است.

این گروه کارخانه خود را در منطقه مارمارای، قلب صنعت خودروسازی ترکیه، در سال 2020 احداث خواهد نمود. تا سال 2030 نیز 5 مدل مختلف را در یک پلتفرم الکترونیکی با حقوق مالکیت معنوی و صنعتی فراوری می نماید.

خودروی ملی ترکیه به عنوان یکی از پروژه های استراتژیک، بخشی از اهداف وزارت صنایع و فناوری ترکیه در سال 2023 است و یکی از پیشگامان تحول هدفمند فناوری خواهد بود.

در اولین خودرو ملی ترکیه که در سال 2023 در دنیا معرفی می گردد تکنولوژی دستیار هولوگرافیک استفاده خواهد شد.

فناوری دستیار هولوگرافیک با جایگزینی فناوری های نمایشگر 2 بعدی موجود در اتومبیل ها با تصویربرداری سه بعدی تجربه نشستن در آن را متحول خواهد نمود.

به لطف این فناوری، راننده بدون اتکا به چشم در جاده ها، اطلاعات موجود در صفحه نمایش خودرو را می بیند. سایر اطلاعات ضروری در خصوص جاده و محیط نیز در دسترس خواهد بود. بدین ترتیب رانندگان با یک تصویر پیشرفته سه بعدی، رانندگی و سایر سیستم های کمکی را مشاهده می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 691

به "رونمایی از خودرو ملی ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از خودرو ملی ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید