رکورد لندن در چاقوکشی، پنج مجروح تنها در 2 ساعت

به گزارش تاورنا، تداوم چاقوکشی در پایتخت انگلیس منجر به افزایش نگرانی ها در این شهر شده به طوری که روز آدینه تنها در دو ساعت پنج نفردر این رابطه مجروح شدند.

رکورد لندن در چاقوکشی، پنج مجروح تنها در 2 ساعت

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور ارزان انگلیس همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، با افزایش جرایم ناشی از چاقوکشی در لندن، پایتخت انگلیس پنج نفر آدینه شب و ظرف دو ساعت در اثر حملات با چاقو زخمی شدند.

به نوشته روزنامه گاردین دو پسر 16 ساله عصر روز آدینه نزدیک ایستگاه بارکینگ در شرق لندن با ضربات چاقو جراحت دیدند و به بیمارستان انتقال یافتند که بنابر اعلام پلیس جراحات وارده بر آن ها جدی نبود.

در حادثه دیگر در آدینه بعد از ظهر نیز دو مرد 21 و 19 ساله در غرب لندن با چاقو باهم درگیر شدند و به بیمارستان انتقال یافتند. در حمله سوم نیز جراحات وارده با چاقو به یک مرد در جنوب لندن منجر به حضور پلیس در این منطقه شد.

طبق آمار و ارقام منتشر شده در ماه گذشته، جرائم ناشی از چاقوکشی در انگلستان و ولز با افزایش بی سابقه ای روبرو شد به طوری که در یک سال گذشته 7 درصد افزایش یافته است. دفتر آمار ملی بریتانیا نیز به نقل از آمار پلیس اعلام نموده که جرائم مرتبط با ضربات چاقو به 44076 مورد افزایش یافته که بالاترین رقم در نوع خود از سال 2010 تاکنون است.

اخیرا نیز وزارت کشور انگلیس گفت که تنها در سال منتهی به مارس (اسفند) 2018، 285 نفر به وسیله سلاح سرد در این کشور به قتل رسیدند. دایانا فاوست عضو انجمن خیریه انگلیس حمایت از قربانیان این آمار را عمیقا نگران کننده دانست و گفت: این ارقام احتیاج به همکاری تمام آژانس ها برای مبارزه با افزایش بحران را برجسته می نماید که زندگی ها را نابود و جامعه را از هم می پاشد. (جزئیات بیشتر)

پلیس انگلیس بر این باور است که تعداد افراد به قتل رسیده در لندن با فعالیت باندهای مواد مخدر رابطه مستقیم دارد. کرسیدا دیک رئیس پلیس لندن خشونت های خیابانی را اولویت شماره یک دانسته و در جلسه ای با خبرنگاران در این زمینه گفت، قتل های خانوادگی ناشی از چاقوکشی نیز افزایش داشته است. (جزئیات بیشتر)

طی هفته های گذشته نیز حمله یک فرد مسلح به چاقو به مرکز خریدی در شهر منچستر چند زخمی برجای گذاشت. بعضی منابع تعداد مجروحان را چهار نفر ذکر نموده اند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 21 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 470

به "رکورد لندن در چاقوکشی، پنج مجروح تنها در 2 ساعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکورد لندن در چاقوکشی، پنج مجروح تنها در 2 ساعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید