زمینه چینی روسیه برای فروش دومین سامانه اس-400 به ترکیه

به گزارش تاورنا، مدیرعامل کمپانی روسوبورواکسپورت روسیه گفت، مسکو قرار است به ترکیه درباره خرید دومین محموله سامانه های دفاعی هوایی اس-400 گزینه هایی را ارائه کند.

زمینه چینی روسیه برای فروش دومین سامانه اس-400 به ترکیه

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، الکساندر میخیف، مدیر عامل کمپانی روسوبورواکسپورت گفت: با توجه به گزینه جدید، گفتگوهایی درباره خرید دومین محموله اس-400های روسی با ترکیه اجرا شده است. ما تجهیزات تکنیکی را به طرف ترکیه ای منتقل نموده ایم و سومین بخش از موشک های اس-400 به این کشور تحویل داده شد.

به گفته این مقام مسئول روسی، حمایت تکنیکی برای این پروژه شامل بومی سازی نسبی فراوری قطعات سیستم های اس-400 می گردد؛ مسائل تکنیکی با ترکیه حل و فصل شده و گفتگوها برای مساله اقتصادی در جریان است.

در امسال میلادی، روسیه قرارداد تامین سامانه های اس-400 را با ترکیه و به ارزش 2.5 میلیارد دلار کامل کرد.

تحویل دریافت سامانه های اس-400 به تنش میان ترکیه و آمریکا انجامید. این سیستم ها قرار است تا آوریل 2020 به طول کامل عملیاتی شوند.

واشنگتن بر این باور است که این سیستم ها با معیارهای امنیتی ناتو که ترکیه عضوی از آن است، مغایرت دارد. ایالات متحده حضور ترکیه در برنامه جنگنده های اف-35 را در ژوئیه به حالت تعلیق درآورد و خاطرنشان کرد که تا مارس 2020 این کشور را از این برنامه به طور کامل حذف می نماید اما ترکیه با وجود همه این تهدیدها به خرید این سامانه های دفاعی ادامه می دهد.،ایسنا

بیشتر بخوانید،کوشش پوتین برای فروش اس 400 به عربستان

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 19 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 533

به "زمینه چینی روسیه برای فروش دومین سامانه اس-400 به ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمینه چینی روسیه برای فروش دومین سامانه اس-400 به ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید