سخنگوی ذوب آهن: اگر طرفداران مشکل ساز باشند تمرینات پشت در های بسته برگزار می گردد، از منصوریان می خواهم به حواشی کار نداشته باشد

به گزارش تاورنا، احمد جمشیدی، سخنگوی باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: ما نمی خواهیم تمرکز تیم به هم بریزد, چون با به وجود آمدن این مسائل تمام عوامل تیم ضرر می نمایند.

سخنگوی ذوب آهن: اگر طرفداران مشکل ساز باشند تمرینات پشت در های بسته برگزار می گردد، از منصوریان می خواهم به حواشی کار نداشته باشد

احمد جمشیدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران, درباره حواشی باشگاه ذوب آهن و موضوع درگیری علیرضا منصوریان با یکی از لیدر های باشگاه گفت: این موضوع با این وضعیت که بازتاب داده شده, نبوده است و تنها یک درگیری لفظی بین آنها و بعد از تمرین پیش آمده بود. تیم نباید این حواشی را داشته باشد و باید با روحیه خوبی کار کند. ما یک بازی حساس مقابل شاهین شهرداری بوشهر در پیش داریم و باید وضعیت تیم برای این دیدار خوب باشد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: من از سرمربی تیم تقاضا دارم که به این حواشی توجه نکند و فکر و ذکرش را به تمرینات و وضعیت بازیکنان اختصاص دهد تا تیم از لحاظ کیفی و روحی آماده گردد. ما به امتیاز کامل بازی روز آدینه احتیاج داریم و بهتر است دیگر وارد حاشیه ها نشویم. این مسائل تمرکز را از تیم می گیرد. طرفداران هم باید حواس شان باشد که اگر یک طرفدار واقعی هستند باید در این وضعیت پشتیبان تیم باشند و فقط تیم را تشویق نمایند نه اینکه تیم را به حاشیه ببرند.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن در پایان تأکید کرد: ما حضور طرفداران در تمرینات را آزاد نموده بودیم تا به تیم روحیه داده گردد، اما اگر ببینیم بازهم طرفداران مشکل ایجاد می نمایند, تمرینات پشت در های بسته برگزار می گردد تا دیگر مسئله ای پیش نیاید. ما نمی خواهیم تمرکز تیم به هم بریزد, چون با به وجود آمدن این مسائل تمام عوامل تیم ضرر می نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 553

به "سخنگوی ذوب آهن: اگر طرفداران مشکل ساز باشند تمرینات پشت در های بسته برگزار می گردد، از منصوریان می خواهم به حواشی کار نداشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخنگوی ذوب آهن: اگر طرفداران مشکل ساز باشند تمرینات پشت در های بسته برگزار می گردد، از منصوریان می خواهم به حواشی کار نداشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید