سفر به لنکاوی، جزیره طلسم شده مالزی

به گزارش تاورنا، گشت و گذار در جزیره لنکاوی

حدود 500 سال پیش در لنکاوی دختری به نام ماهسوری زندگی می کرد که زیبایی اش حسادت تک تک افراد جزیره را برانگیخته بود. این حسادت باعث شد مردم جزیره تصمیم بگیرند ماهسوری را بکشند. ماهسوری در آخرین نفس هایش مردم جزیره را نفرین کرد و این نفرین باعث شوربختی هفت نسل از مردم جزیره شد.

سفر به لنکاوی، جزیره طلسم شده مالزی

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

در لنکاوی پای صحبت هر یک از مردم محلی که بنشینید افسانه ماهسوری را برایتان تعریف خواهد نمود. با وجود این باور محلی و افسانه ای لنکاوی یکی از زیباترین جزایر مالزی است و آن را جزیره بهشتی می نامند. لنکاوی مجموعه ای از 104 جزیره است که در سواحل دریای آندمان مالزی واقع شده است. برای گشت و گذار در این جزایر گزینه های متعددی وجود دارد، شما می توانید با رزرو کردن تورهای یک روزه با قایق به این جزایر بروید. با خبرنگاران همراه باشید و با بعضی کارهایی که باید در سفر به لنکاوی انجام دهید آشنا شوید:

آبشارهای لنکاوی

تعدادی از زیباترین آبشارهای طبیعی کره زمین در لنکاوی قرار دارند. در سفر به لنکاوی از این آبشارها دیدن کنید. آبشارهای تلاگا توجو مجموعه ای از 7 آبشار است که در 7 نقطه از کوه مک به درون 7 برکه می ریزند. ایرترجون تمورون هم آبشار دیگری با ارتفاع سی متر است که در کوهستانی در پارک ملی مت سینگاک واقع شده است و فضایی آرام و دلنشین دارد.

تور جت اسکی

اگر پیش از این هم تجربه جت اسکی را داشته باشید باز هم این تور برایتان هیجان انگیزتر خواهد بود، زیرا فقط در آب های اطراف ساحل نمی مانید و به دریایی آزاد وارد می شوید و حدود 4 ساعت با این تورهای همراه خواهید بود. در تور جت اسکی در محل های مختلفی توقف نموده و از جزیره های اطراف بازدید می کنید و راهنمایان محلی درباره لنکاوی، جزایرش و افسانه های آن ها توضیحاتی می دهند.

بازارشبانه آیر هانگات- آدینه

این بازار محلی بعد از ظهرهای آدینه برپا می گردد و در آن هر چیزی را که بخواهید می توانید پیدا کنید. برای تجربه چهره محلی لنکاوی (نه چهره توریستی آن) رفتن به این بازار را توصیه می کنیم. در بازار آیرهانگات می توانید ضمن خریدن سوغاتی های محلی، غذاهای لذیذی را بچشید و لذت ببرید.

تله کابین و پل هوایی لنکاوی

اگر از ارتفاع و دیدن مناظر طبیعی لذت می برید حتما سوارشدن بر تله کابین لنکاوی و پیاده روی روی پل هوایی این شهر برایتان تجربه ای فوق العاده خواهد بود با رسیدن به بالای کوه ماچینپانگ از مناظر 360درجه اطرافتان لذت خواهید برد. جهت تله کابین لنکاوی یکی از پرشیب ترین جهتهای تله کابین در دنیاست و اگر خوف ارتفاع داشته باشید، بهتر است که از این قسمت سفر چشم پوشی کنید.

پارک فناوری کشاورزی ماردی

شاید اسم این پارک کمی عجیب و غریب به نظر برسد، اما در این پارک می توانید با میوه هایی آشنا شوید که تا به حال ندیده بودید و طعم آن ها را بچشید. در جنوب شرقی آسیا به دلیل وجود آب و هوای گرجهتی میوه های تازه گرجهتی رشد می نمایند. تنوع میوه هایی که در این باغ خواهید دید به فصلی که در آن سفر می کنید بستگی دارد، اما در هر صورت تجربه دیدن این باغ ارزش دارد که برایش وقت بگذارید.

این جزیره به شالیزارهای فراوان و غروب های زیبایش معروف است. در این جزیره آن قدر مشغول خوشگذرانی و لذت بردن از ساحل و طبیعت و غذاهای بی نظیر خواهید شد که زمان را از یاد می برید و بزرگ ترین مشکل این جزیره برای گردشگران این است که آن قدر سرگرمی و تفریح در آن وجود دارد که مسافران نمی دانند که کدام یک را انتخاب نمایند.

منبع: الی گشت
انتشار: 3 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 313

به "سفر به لنکاوی، جزیره طلسم شده مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به لنکاوی، جزیره طلسم شده مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید