شناسایی 645 واحد صنفی متخلف در کاشمر

به گزارش تاورنا، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کاشمر گفت: در سال گذشته تعداد 645 واحد صنفی متخلف با محکومیت 59 میلیارد ریالی در کاشمر شناسایی شده اند.

شناسایی 645 واحد صنفی متخلف در کاشمر

به گزارش از ، محمد رضا ملکی رئیس اداره صنعت ،معدن و تجارت کاشمر گفت: در سال گذشته در مجموع 9هزارو265 مورد بازرسی از سطح بازار و 231 مورد گشت مشترک بازرسی برای نظارت و کنترل بر بازار به وسیله دستگاههای اجرایی مرتبط به اجرا درآمده ، به این منظور 645 واحد صنفی با محکومیت 59میلیارد ریالی متخلف شناخته شده اند.

او اضافه کرد:در یک سال گذشته در مجموع 120 انبار احتکار کالا در زمینه های احتکار مواد غذایی،لوازم خانگی،آرایشی و بهداشتی و مصالح ساختمانی شناسایی و پرونده تخلفات آنها به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت کاشمر ادامه داد: تعداد 17 مورد تخلف عرضه خارج از شبکه کالاهای تنظیم بازار و آرد و نان ثبت شده است و در پی بازرسی های مستمر و مداوم از نانوایی ها 87 واحد متخلف به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

او توضیح داد: به منظور تعادل بخش بازار و جلوگیری از افزایش قیمت کالاهای اساسی طی سال گذشته دوهزارو 605 تن کالای اساسی شامل برنج،قند،شکر،روغن ،مرغ منجمد و میوه در شهرستان توزیع شده است.

ملکی با اشاره به اینکه در حاضر 10 هزار واحد صنفی در کاشمر فعالیت دارند اعلام کرد: طی یک سال گذشته گران فروشی،احتکار کالا،کم فروشی،فروش اجباری،درج نکردن قیمت و صادرکردن برگ خرید از تخلفات پرشمار صنوف این شهرستان ثبت شده است.

انتهای پیغام //ه.ش

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1771

به "شناسایی 645 واحد صنفی متخلف در کاشمر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی 645 واحد صنفی متخلف در کاشمر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید