صیادمنش در رادار باشگاه کلاب بروژ، سفر به بلژیک برای مذاکره

به گزارش تاورنا، به گزارش خبرنگاران، اللهیار صیادمنش مهاجم 20 ساله فوتبال ایران از تیم استقلال راهی فنرباغچه ترکیه شد اما بعد از یک فصل، از فنرباغچه به تیم زوریا لوهانسک اوکراین قرض داده شد.

صیادمنش در رادار باشگاه کلاب بروژ، سفر به بلژیک برای مذاکره

قرارداد قرضی صیادمنش با زوریا تا نیم فصل آینده اعتبار دارد. گفته می گردد این باشگاه کوشش هایی برای دائمی کردن قرارداد صیادمنش انجام داده ولی تا به امروز پیروز نبوده است.

از سوی دیگر یاقوز صابونچی اوغلو خبرنگار و مجری مطرح ورزشی ترکیه امروز با انتشار پیامی مدعی شد باشگاه کلاب بروژ بلژیک هم در پی جذب صیادمنش است و اقداماتی در این ارتباط انجام داده.

به گفته این مجری ورزشی، شخصی به نام میرصاد تورکان که مدیر جابجایی است برای آنالیز امور انتقال صیادمنش به تیم کلاب بروژ، راهی بلژیک و شهر بروکسل شده است.

این خبر بازتاب گسترده ای در رسانه های ترکیه و حتی بلژیکی داشته است.

سایت voetbalnieuws بلژیک نوشت: فصل نو برای کلاب بروز طی یک هفته و نیم آینده رسماً شروع می گردد. کلاب بروژ روز 17 جولای در ملاقات سوپرجام به مصاف تیم گنک می رود اما در آستانه آن بازی، هنوز در انتظار اولین خریدهای تابستانی است.

کلاب بروژ در پی نیروهای نو بخصوص برای خط حمله است و در این پست به بازیکن ایرانی نگاه می نماید. مجری و روزنامه نگار ترکیه ای گزارش داد که کلاب بروژ به صیادمنش توجه دارد. این مهاجم 20 ساله تا اواسط 2024 با فنرباغچه قرارداد دارد و از اکتبر سال گذشته به صورت قرضی به زوریا لوهانسک رفته است. او چیزهای زیبایی را در تیم اوکراینی به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرنگاران، کاوه رضایی دیگر بازیکن ایرانی تیم کلاب بروژ بود که از چند هفته پیش بحث جدایی اش از این تیم مطرح شده بود. این احتمال وجود دارد که با حضور صیادمنش، جدایی رضایی از بروژ قطعی گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 مرداد 1400 بروزرسانی: 4 مرداد 1400 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1725

به "صیادمنش در رادار باشگاه کلاب بروژ، سفر به بلژیک برای مذاکره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صیادمنش در رادار باشگاه کلاب بروژ، سفر به بلژیک برای مذاکره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید