طرز تهیه پیتزا مارگاریتا، پیتزایی ساده و خوشمزه

به گزارش تاورنا، پیتزا مارگاریتا پیتزایی ساده است و به راحتی می توانید آن را تهیه کنید. برای تهیه این پیتزا به مواد اولیه زیادی احتیاج ندارید و به سادگی می توانید آن را در منزل تهیه کنید. این پیتزا برای اولین بار با سه رنگ پرچم کشور ایتالیا و برای ملکه ایتالیا تهیه شد.

طرز تهیه پیتزا مارگاریتا، پیتزایی ساده و خوشمزه

پیتزای مارگاریتا پیتزای ساده با مواد اولیه در دسترس را می تونید به عنوان شام تهیه نموده و از آن لذت ببرید و در عین حال مدام این سوال را نپرسید که شام چی بپزم؟

مواد لازم برای تهیه پیتزا مارگاریتا

  • گوجه فرنگی چهار عدد
  • پنیر پیتزا 250 گرم
  • ریحان 100 گرم
  • سیر دو حبه
  • خمیر پیتزا یک عدد
  • روغن مایع به اندازه لازم
  • نمک به اندازه لازم
  • فلفل سیاه به اندازه لازم
  • آویشن به اندازه لازم

طرز تهیه پیتزا مارگاریتا

مرحله اول

برای تهیه پیتزا مارگاریتا ضروری است گوجه فرنگی ها را به شکل پوره در آورید یا آن ها را به صورت حلقه ای خرد کنید. هرچه گوجه هایتان را خردتر کنید و آن ها را تفت دهید در آخر پیتزای مارگاریتا با طعم بهتری خواهید داشت.

مرحله دوم

سیرها را به صورت ریز رنده کنید و در یک تابه که اندازه کمی روغن در آن ریخته اید تفت دهید تا طلایی شوند. گوجه فرنگی هایی که خرد یا حلقه ای نموده اید را به آن اضافه کنید و با هم تفت دهید. اندازهی نمک و فلفل را به آن اضافه کنید و تفت دادن را ادامه دهید تا آب گوجه فرنگی تبخیر گردد.

مرحله سوم

در نهایت اندازهی ریحان به مواد درون تابه اضافه کنید و کمی از آن را برای تزیین روی پیتزا مارگاریتا نگه دارید. بعد از اینکه مایه پیتزا را آماده کردید آن را روی خمیر پیتزا پهن کنید.

مرحله چهارم

فر را روی حرارت 275 درجه سانتی گراد قرار دهید و اجازه دهید تا تمام نقاط فر هم دما شوند. پنیر را ابتدا 15 دقیقه داخل فر قرار دهید تا نیم پز گردد سپس آن را خارج کنید و پنیر پیتزا را روی پیتزا مارگاریتا بریزید و ریحانی که برای تزیین نگه داشته بودید را هم روی پیتزایتان قرار دهید.

مرحله پنجم

پیتزا مارگاریتا را دوباره داخل فر بگذارید و اجازه دهید تا کاملا بپزد و پنیر روی آن طلایی گردد. بعد از حدود 15 دقیقه پیتزای شما آماده است و می توانید آن را سرو کنید.

منبع: کتاب کاله
انتشار: 17 شهریور 1401 بروزرسانی: 17 شهریور 1401 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 2129

به "طرز تهیه پیتزا مارگاریتا، پیتزایی ساده و خوشمزه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه پیتزا مارگاریتا، پیتزایی ساده و خوشمزه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید