مثل مهدی طارمی خوشحالی نکنید!

به گزارش تاورنا، چند روز قبل بود که در حساس ترین ملاقات هفته بیست و سوم لیگ برتر عراق، تیم صدرنشین نیروی هوایی با دو گل از سد تیم رده دومی الزوراء گذشت و اختلاف 6 امتیازی خود با این تیم را به 9 رساند و گام بزرگی برای قهرمانی در این فصل از فوتبال عراق برداشت.

مثل مهدی طارمی خوشحالی نکنید!

اما گل دومی که نیروی هوایی توسط ابراهیم بایش به ثمر رساند، در رسانه های عراقی جنجال برانگیز شد. این بازیکن که دو سال پیش و در انتقالی جنجالی از همین تیم الزوراء به نیروی هوایی پیوست، پس از باز کردن دروازه تیم سابقش که روی پاس طارق همام بازیکن سابق استقلال به دست آمد، شادی جنجالی را برپا کرد.

این بازیکن که از باز کردن دروازه تیم قبلی خود بسیار شاد بود، با حرکات دست خود شادی جنجالی را انجام داد که نشان دهنده بریدن سر تیم حریف بود. شادی ای که شبیه به شادی مهدی طارمی در زمان حضور در پرسپولیس بود که پس از باز کردن دروازه النصر عربستان به نمایش گذاشت که آن شادی طارمی در آن موقع، جنجال های زیادی را بر پا کرد.

پس از این اتفاق، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عراق، ابراهیم بایش را نقره داغ کرد و او به سه جلسه محرومیت از همراهی تیمش محکوم شد. کمیته انضباطی در بیانه خود اعلام نموده است: پس از آنالیز فیلم های ویدئویی این مسابقه و پیامدهای آن و همچنین آنالیز عکس ها، تصاویر و کلیپ های ویدیویی پخش شده در شبکه های رسانه های اجتماعی در پی حرکت ابراهیم بایش هافبک نیروی هوایی برای شادی پس از گل او، این بازیکن را به سه جلسه محرومیت از همراهی نیروی هوایی محکوم می نماید.

در ادامه این بیانیه آمده است: انجام این حرکات که توسط ابراهیم بایش صورت گرفت، در سطح محلی و بین المللی ممنوع اعلام شده است. کمیته انضباطی علاوه بر سه جلسه محرومیت، این بازیکن را به پرداخت سه میلیون دینار عراقی محکوم می نماید.

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 29 فروردین 1400 بروزرسانی: 29 فروردین 1400 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1562

به "مثل مهدی طارمی خوشحالی نکنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مثل مهدی طارمی خوشحالی نکنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید