مصونیت یکساله در برابر کرونا با دومین واکسن روسی

به گزارش تاورنا، مطالعاتی که پیرامون دومین واکسن روسیه برای کرونا اجرا شده با داده هایی همراه بوده که انتظار می رود واکسن اپی واک کرونا (واکسن دوم کرونا) روسیه برای یک سال در برابر این بیماری مصونیت ایجاد کند.

مصونیت یکساله در برابر کرونا با دومین واکسن روسی

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از تاس، نتایج یک آنالیز که پیرامون دومین واکسن روسیه برای کرونا اجرا شده با داده هایی همراه بوده که انتظار می رود واکسن اپی واک کرونا (واکسن دوم کرونا) روسیه برای یک سال مصونیت ایجاد کند.

رئیس مرکز علمی- پژوهشی ویروس شناسی وکتور (در نووسیبیرسک) گفت: واکسن ویروس کرونا برای یک سال مصونیت از این بیماری را فراهم می نماید.

وی گفت: طبق برآوردهای اولیه، مصونیت یک سال به طول خواهد انجامید.

رئیس مرکز علمی- پژوهشی ویروس شناسی وکتور اضافه نمود: برآوردها براساس تحقیق مربوط به اولین گروه داوطلب که 9 ماه قبل واکسن دریافت نموده بودند زده شده است؛ پس از گذشت 9 ماه از واکسیناسیون داوطلبان با این واکسن همچنان سطح امینی آنها در برابر ویروس بالا است.

مرکز وکتور شرکت سازنده واکسن روسی ای پی واک کرونا (EpiVacCorona) پیش از این اعلام نموده بود، این واکسن سه خط دفاع ایمنی را در برابر ویروس تشکیل می دهد که احتمال ایمنی در مقابل این بیماری را 100 درصد افزایش می دهد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 2 تیر 1400 بروزرسانی: 2 تیر 1400 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1666

به "مصونیت یکساله در برابر کرونا با دومین واکسن روسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصونیت یکساله در برابر کرونا با دومین واکسن روسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید