مهلت ثبت نام دوره فراگیر کارشناسی ارشد پیغام نور تمدید شد

به گزارش تاورنا، مهلت ثبت نام و اعلام اصلاحات مربوط به دفترچه راهنمای آزمون کارشناسی ارشد دوره های فراگیر دانشگاه پیغام نور سال 1401 (نوبت بیست و دوم) تمدید شد.

مهلت ثبت نام دوره فراگیر کارشناسی ارشد پیغام نور تمدید شد

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزای فارس، دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دوره های فراگیر دانشگاه پیغام نور سال1401 (نوبت بیست و دوم) در 10 اسفند 1400 منتشر شد. اصلاحات نو مربوط به این دفترچه منتشر شده است و به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای متقاضیانی که تا به امروز برای ثبت نام اقدام ننموده اند، مهلت ثبت نام تمدید شد.

مهلت ثبت نام و اعلام اصلاحات مربوط به دفترچه راهنمای آزمون کارشناسی ارشد دوره های فراگیر دانشگاه پیغام نور سال 1401 (نوبت بیست و دوم) تا انتها روز چهارشنبه 25 اسفندماه 1400 تمدید شد.

متقاضیان، باید در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و مندرجات این اطلاعیه و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد احتیاج، به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون مذکور نمایند.

براساس این گزارش، متقاضیانی که قبلاً ثبت نام خود را تکمیل و کدرهگیری دریافت نموده اند، می توانند در صورت تمایل تا انتها روز چهارشنبه 25 اسفندماه 1400 نسبت به مشاهده یا ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 7 خرداد 1401 بروزرسانی: 7 خرداد 1401 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 2043

به "مهلت ثبت نام دوره فراگیر کارشناسی ارشد پیغام نور تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ثبت نام دوره فراگیر کارشناسی ارشد پیغام نور تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید