موفقیت سینمای ایران در فستیوال پلار فرانسه

به گزارش تاورنا، تهران (پانا) - فیلم کشتارگاه ساخته عباس امینی در سی و ششمین دوره جشنواره فیلمهای پلیسی فرانسه جایزه ویژه داوران را به دست آورد.

موفقیت سینمای ایران در فستیوال پلار فرانسه

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش مشاور رسانه ای؛ فیلم سینمایی گشتارگاه به کارگردانی عباس امینی قرار است که به زودی در سینماهای فرانسه اکران گردد.

این فیلم که در شرکت نبراس پیکچرز، به تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی و سرمایه گذاری و جانشینی تهیه کنندگی علی طلوعی فراوری شده است، برای نخستین بار در بخش نگاه نو در سی و هشتمین جشنواره ملی فجر به نمایش در آمد و سپس با پخش بین المللی شرکت ایریماژ، در جشنواره های بین المللی بوسان، مانهایم - هایدلبرگ، مالزی و داکا، جشنواره فیلم های آسیایی هنگ کنگ و جشنواره فیلم های ایرانی واشینگتن، بوستون، هیوستون و سیدنی و چنای شرکت کرد و جایزه کیم جی سوک از بوسان و لوح تقدیر هیات داوران کلیسای جهانی از مانهایم - هایدلبرگ را از آن خود کرد.

کشتارگاه با بازی مانی حقیقی، حسن پورشیرازی، امیرحسین فتحی و باران کوثری به عنوان چهارمین فیلم امینی در جشنواره فجر سال قبل رونمایی شد.

لازم به ذکر است: سی و ششمین دوره جشنواره فیلم های تریلر و پلیسی ریم پولار از تاریخ 26 تا 30 می (5 تا 9 خرداد) در شهر بون فرانسه برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 19 تیر 1400 بروزرسانی: 19 تیر 1400 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1695

به "موفقیت سینمای ایران در فستیوال پلار فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موفقیت سینمای ایران در فستیوال پلار فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید