شرایط کرونا در رامسر فراتر از قرمز است

به گزارش تاورنا، شرایط شیوع و ابتلا به ویروس کرونا در بسیاری از شهرستان های مازندران قرمز است و این شرایط در رامسر از قرمز فراتر رفته است.

شرایط کرونا در رامسر فراتر از قرمز است

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، رئیس شبکه بهداشت رامسر با تایید شرایط قرمز شهرستان اظهار کرد: اعلام شرایط های هشدار، قرمز و فراتر از آن به تعداد بستری شدگان و مبتلایان روزانه بیماری کرونا در هر شهرستان بستگی دارد که برحسب میانگین و معیارهای وزارت بهداشت تعیین شده و چنانچه آمار روزانه از تعداد تعیینی فراتر رود شرایط قرمز اعلام می شود.

حمیدرضا مبشری اظهار داشت: شرایط دیروز و امروز رامسر حتی از شرایط قرمز نیز فراتر رفته است، اما این بدان معنا نیست که ظرفیت پذیرش بیمارستان به اتمام رسیده باشد، ضمن اینکه این امکان نیز وجود دارد که در روزهای آینده شرایط بهتر شود.

مبشری با بیان اینکه بیش از 50 روز متوالی است که شرایط استان مازندران در شرایط قرمز قرار گرفته تاکید کرد: بسیاری از شهرهای استان چنین شرایطی را تجربه می کنند و میانگین کلی آمار مبتلایان و فوت شدگان بیمارستان ها سبب شده تا شرایط قرمز در مازندران پایدار شود.

وی خطاب به مسافرانی که قصد عزیمت به مازندران را دارند هشدار داد: با توجه به استمرار شرایط قرمز در استان و نیز شرایط فراتر از هشدار شهرستان های غربی استان به خصوص رامسر، اکیدا از مسافرت به استان های شمالی و به خصوص شهرستان های استان مازندران اجتناب کنند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 مهر 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1185

به "شرایط کرونا در رامسر فراتر از قرمز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط کرونا در رامسر فراتر از قرمز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید