پورموسوی: 80 درصد از شاکله تیم فوتبال جوانان شناسایی شده است

به گزارش تاورنا، سیروس پورموسوی سرمربی تیم فوتبال جوانان کشورمان گفت که 80 درصد از شاکله اصلی این تیم شناسایی شده است.

پورموسوی: 80 درصد از شاکله تیم فوتبال جوانان شناسایی شده است

به گزارش خبرنگاران، سیروس پورموسوی درباره اردوی تیم فوتبال جوانان ایران به سایت رسمی فدراسیون فوتبال گفت: دو مرحله ابتدایی این اردو که از 20 تیر شروع شده است، به استعدادیابی بازیکنان اختصاص داشت. بیش از 50 بازیکن در این اردو حضور داشتند که باید بگویم نتایج کار بسیار امیدوارکننده بود. حداقل پنج شش بازیکن و استعداد خوب را شناسایی کردیم که به تیم اصلی ما اضافه می شوند و حتی تعدادی از آنها قطعاً می توانند در فهرست نهایی قرار بگیرند. از امروز بازیکنان اصلی و گروه سوم نفرات در اردو حاضر می شوند که در روزهای باقیمانده با تمرینات نفرات اصلی اردو را دنبال می کنیم.

وی در ادامه اضافه کرد: کار استعدادیابی و شناسایی ما به طور کامل تمام شده است، چرا که در چند مرحله بازیکنان متعددی را دیدیم و در این اردو هم برای آخرین بار کوشش کردیم عملکرد تمامی نفرات باقیمانده را زیر نظر بگیریم. از این به بعد کار ما به ایجاد تمرکز و هماهنگی لازم در تیم اختصاص می یابد. فکر می کنم تا حدود 80 درصد از شاکله اصلی تیم را شناسایی نموده ایم و ممکن است اگر استعداد خاصی در طول مسابقات دیده گردد، به صورت معدود باز هم در مراحل بعدی دعوت کنیم، اما امکان و زمان استعدادیابی مجدد را نداریم.

سرمربی تیم جوانان پیرامون برنامه های آینده تیم فوتبال جوانان توضیح داد: اردوی بعدی ما در مرداد ماه برگزار می گردد. همچنین هماهنگی های خوبی برای انجام بازی های تدارکاتی مناسب داشته ایم و امیدواریم این برنامه ها را در مهلت باقیمانده به خوبی دنبال کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 243

به "پورموسوی: 80 درصد از شاکله تیم فوتبال جوانان شناسایی شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورموسوی: 80 درصد از شاکله تیم فوتبال جوانان شناسایی شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید