پیشنهاد های جدید روسیه برای حفظ برجام

به گزارش تاورنا، وزیر امور خارجه روسیه بیان کرد: مسکو پیشنهاد های جدیدی را برای ازسرگیری همکاری های کشور های عضو برجام تهیه نموده است.

پیشنهاد های جدید روسیه برای حفظ برجام

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش ایرنا، سرگئی لاوروف روز سه شنبه در نشست خبری مشترک با هایکو ماس همتای آلمانی خود این مطلب را اعلام کرد.

وی گفت: ما پیشنهاد هایی را ارائه کردیم که می تواند به ازسرگیری همکاری ها بین اعضای معامله هسته ای با ایران (برجام) یاری کند.

لاوروف اعلام نمود: از موضوعاتی که روسیه و آلمان بطور فعالانه با همدیگر همکاری می نمایند می توانم به شرایط پیرامون برجام برای حل و فصل برنامه هسته ای ایران اشاره کنم.

وی ادامه داد: در این مورد ایده هایی وجود دارد که شرکای اروپایی ما پیشنهاد می نمایند.

لاوروف اضافه کرد: روسیه به نوبه خود پیشنهاد هایی را مطرح نمود که به عقیده ما به ازسرگیری همکاری همه اعضای برجام یاری می نماید.

پیشتر وزیر امور خارجه روسیه اعلام نموده بود که مسکو با تمام توان برای حفظ توافق هسته ای با ایران موسوم به برجام که آمریکا به دنبال نابود کردن آن بوده است کوشش می نماید.

وی گفت: هنوز شانس برای حفظ برجام وجود دارد و نه تنها روسیه بلکه چین نیز در این زمینه فعال است و اعضای اروپایی برجام نیز برای حفظ این توافق کوشش می نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 18 مهر 1399 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1179

به "پیشنهاد های جدید روسیه برای حفظ برجام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد های جدید روسیه برای حفظ برجام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید