چرا کمیته استیناف مجوز حرفه ای فرصت سه ماهه داد؟

به گزارش تاورنا، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه استقلال، مصطفی آجورلو در خصوص جلسه با کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: در این نشست ابتدا از آقای آقا تهرانی ریاست کمیسیون فرهنگی مجلس تشکر کردیم که به این موضوع توجه ویژه داشتند و بر اساس نگرانی های مردم با احساس مسئولیت در این خصوص از ما دعوت کردند تا مسئله کنار گذاشتن دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از مسابقات آسیایی را مورد ارزیابی و بررسی قرار بدهیم.

چرا کمیته استیناف مجوز حرفه ای فرصت سه ماهه داد؟

مدیر عامل باشگاه استقلال افزود: آنچه مسلم است مسئله حذف دو باشگاه در داخل کشور و از طریق کمیته بدوی فدراسیون فوتبال اتفاق افتاده و دوستان در مجلس هم به این موضوع اشراف کامل دارند. این مسئله حالا به یک مطالبه عمومی مبدل شده که چرا چنین اتفاق تلخی رقم خورده و همکاری لازم با باشگاه ها صورت نگرفته است. در گام بعدی پس از رد درخواست صدور مجوز حرفه ای کمیته استیناف صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال سه ماه به ما فرصت داد که مدارک مورد نیاز را تأمین و ارائه کنیم که بر اساس وعده و قول همین آقایان ما هم اعلام کردیم مسائل و نواقص را مرتفع خواهیم کرد و استقلال و پرسپولیس مجوز لازم را دریافت می کنند اما حالا اعلام می کنند این مجوزی که به ما داده شده اصلا قانونی نبوده و باید تکلیف این مسئله روشن شود. باید معین شود که چرا فدراسیون فوتبال و این کمیته ها با استقلال و پرسپولیس چنین کاری را کرده اند؟ چرا این دو تیم حذف شدند و چرا پس از آن سه ماه فرصت برای تکمیل مدارک دادند و حالا که مدارک قبل از سرانجام آن مهلت تکمیل و ارائه شده می گویند اصلا دادن این فرصت قانونی و منطبق با آئین نامه نبوده است.

آجورلو در سرانجام گفت: علاوه بر موضوعات مرتبط با مسئله پرونده حرفه ای و حذف دو باشگاه در این جلسه به موضوع مسائل جاری باشگاه ها و مسائل سال های گذشته پرداختیم که عامل بروز این مسائل چیست؟ مسئله اصلی و مطالبه امروز ما که مورد تأیید AFC هم واقع شده است درآمدهای مشروع و قانونی فوتبال از جمله حق پخش و محتوا و تبلیغات محیطی است، مسائلی که جزو حقوق اصلی و درآمد پایدار باشگاه ها به شمار می رود و اگر این موضوع حل شود مسائل باشگاه ها در سال های آینده هم مرتفع خواهد شد. امیدواریم با حمایت دولت و مجلس محترم موانع و مسائل پیش روی این دو باشگاه رفع شود تا دیگر شاهد انباشته شدن بدهی های گذشته و مسائل و مسائل سال های قبل نباشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 فروردین 1401 بروزرسانی: 4 فروردین 1401 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1995

به "چرا کمیته استیناف مجوز حرفه ای فرصت سه ماهه داد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا کمیته استیناف مجوز حرفه ای فرصت سه ماهه داد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید