تور فرانسه: چگونه زبان فرانسه را ساده و اصولی بیاموزیم ؟

به گزارش تاورنا، زبان فرانسه یکی از پرکاربردترین زبان های دنیا است که 29 کشور دنیا این زبان را به عنوان زبان رسمی کشور انتخاب نموده اند. به مجموعه کشورهایی که از زبان فرانسه به عنوان زبان رسمی استفاده می نماید گروه فرانکوفون گفته می گردد. زبان فرانسه چهارمین زبان اتحادیه اروپا و دومین زبان کشور کانادا است. بر اساس آخرین آمار در سال 2019 فرانسه زبان مادری 80 تا 110 میلیون نفر بوده و 190 میلیون نفر دیگر این زبان را به عنوان زبان دوم صحبت می نمایند. در مجموع چیزی حدود 300 میلیون نفر در سراسر دنیا به زبان فرانسه تسلط دارند. بسیاری از کتاب های هنر، فلسفه، ادبیات و فرهنگ در سراسر دنیا به زبان فرانسه نگارش شده اند. به همین علت زبان فرانسه تأثیر بسیار قابل توجهی بر فرهنگ و هنر همه کشورهای دنیا داشته است. پس از انگلیسی و چینی ماندارین، زبان فرانسه سومین زبان دنیای تجارت است. به عبارتی اگر می خواهید وارد دنیای تجارت بین المللی شوید، تسلط به زبان فرانسه می تواند یاری زیادی به شما کند.

تور فرانسه: چگونه زبان فرانسه را ساده و اصولی بیاموزیم ؟

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

یادگیری زبان فرانسه

زبان فرانسه از نظر گرامر و نحوه تلفظ لغات تفاوت های بسیاری با زبان انگلیسی دارد، به همین علت بسیاری یادگیری این زبان را سخت تر از زبان انگلیسی می دانند. در حالی که این طور نیست و همه چیز به آکادمی زبان فرانسه که برای تحصیل انتخاب نموده اید بستگی دارد. اگر آکادمی زبان فرانسه منتخب شما، استانداردهای لازم را داشته باشد و از یک مدرس خوب برای آموزش زبان فرانسه بهره ببرید، بدون هیچ مسئله ای می توانید این زبان را یاد بگیرید.

ویژگی های آکادمی زبان فرانسه استاندارد

همان طور که گفته شد انتخاب آکادمی زبان فرانسه با کیفیت اهمیت زیادی در فرآیند یادگیری زبان فرانسه دارد. اما سؤال اینجاست که یک آکادمی زبان فرانسه استاندارد چه ویژگی هایی باید داشته باشد که بتواند برترین تأثیر را در فرایند آموزش ما داشته باشد. در ادامه ویژگی های یک آکادمی زبان فرانسه استاندارد را مورد بحث و آنالیز قرار خواهیم داد.

1-بهره مندی از برترین استادان آموزش فرانسه

یک استاد باتجربه و کاردان، سرعت آموزش زبان فرانسه برای زبان آموز را تا حد زیادی افزایش می دهد. مهم ترین رکن یک آکادمی زبان فرانسه بهره مندی از استادان زبان باتجربه و پیروز است که بتوانند زبان آموزان را به برترین نحو ممکن آموزش دهند.

2-محیط مناسب برای آموزش حضوری

هرچند آموزش آنلاین زبان فرانسه مزایای زیادی دارد، اما همچنان افرادی هستند که هوادار آموزش حضوری هستند. برگزاری کلاس در یک آکادمی با امکانات کم و فضای نامناسب زبان آموز را از ادامه فرایند آموزش سرد و بی انگیزه می نماید. اگر در پی آموزش حضوری هستید، باید فضای آموزشی آکادمی را حتماً در نظر بگیرید. داشتن کلاس های کافی با ابعاد مناسب و بعلاوه به کار بردن عایق صوتی برای جلوگیری از تداخل صدای اساتید و زبان آموزان کلاس های مختلف از اهمیت ویژه ای برخوردار است. وجود پروژکتور و یا تلویزیون در هر کلاس و سیستم صوتی مناسب از دیگر ملزومات کلاس های حضوری است که حتماً باید به وسیله آکادمی فراهم گردد.

3-بهره مندی از امکانات آموزش آنلاین زبان فرانسه

به علت رشد روز افزون آموزش آنلاین، یک آکادمی زبان فرانسه استاندارد باید امکانات لازم برای برگذاری کلاس های آنلاین را داشته باشد. از آنجایی که بعضی از اساتید امکان برگزاری کلاس آنلاین را در منزل ندارند، آکادمی باید بتواند سیستم و کلاس خالی و ساکت برای برگزاری کلاس آنلاین در اختیار همه اساتید قرار دهد. برای برگزاری کلاس آنلاین پلتفرم های خارجی و ایرانی خوبی وجود دارند که آکادمی باید این پلتفرم ها و آموزش کار کردن با آن ها را در اختیار تک تک زبان آموزان قرار دهد.

4- استفاده از جدیدترین متد روز جهان برای آموزش فرانسه

حتی اگر با برترین استاد جهان کلاس بروید، اگر از متدهای قدیمی بهره ببرید چندان پیروز نخواهید شد. امروزه متدهای آموزش زبان فرانسه پیشرفت های زیادی داشته اند و فرایند آموزش فرانسه برای زبان آموزان بسیار راحت تر از قبل شده است. قبل از ثبت نام در آکادمی زبان فرانسه، حتماً در خصوص متد آموزشی آن ها و کتاب هایی که از آن برای تدریس استفاده می نمایند اطلاعات کافی کسب کنید. آکادمی هایی که متد آموزشی آن ها طی سال های گذشته تغییری ننموده و به روز رسانی نشده است، گزینه چندان مناسبی برای آموزش فرانسه نیستند.

5-برگزاری آزمون معین سطح زبان فرانسه

فرقی نمی نماید که شما به تازگی برای آموزش فرانسه اقدام نموده اید و یا از مدت ها پیش این فرآیند را آغاز نموده اید. یک آکادمی زبان فرانسه استاندارد باید بتواند شما را در جایگاه مناسب در راستا آموزش قرار دهد. آزمون معین سطح زبان فرانسه برای افرادی که قبلاً آموزش فرانسه را آغاز نموده اند اهمیت زیادی دارد. اگر سطح زبان آن ها پایین تر تشخیص داده گردد، وقت زیادی را برای آموزش مطالب تکراری تلف خواهند کرد و اگر سطح آن ها بالاتر از سطح واقعی شان تشخیص داده گردد کلاس برای آن ها بدون فایده خواهد بود.

6-منعطف بودن برنامه ها با توجه شرایط زبان آموزان

بسیاری از زبان آموزان به علت مشغله های کاری و یا آموزش زبان های دیگر برنامه چندان منعطفی ندارند. در این حالت وظیفه آکادمی است که بتواند یک برنامه آموزشی متناسب با شرایط زبان آموز برای وی طراحی کند.

آموزش آنلاین زبان فرانسه

با توجه به شیوع ویروس کرونا و مسائل زیادی که برای آموزش حضوری فراهم شده است، آموزش آنلاین زبان فرانسه یک جایگزین مناسب برای آموزش حضوری است. اگر وقت کافی برای حضور در آکادمی زبان فرانسه ندارید، و یا به علت بعد مسافت دسترسی به آکادمی برای شما غیر ممکن و سخت است، آموزش آنلاین یک راهکار عالی برای شما است. به طور کلی آموزش آنلاین مزایای زیادی نسبت به آموزش حضوری دارد.

1-صرفه جویی در زمان

برای آموزش آنلاین احتیاجی به رقت و آمد به آکادمی ندارید و به همین علت وقت کمتری برای هر کلاس صرف می کنید. علاوه بر این احتیاجی نیست حتماً بعد از ساعت کاری به کلاس بروید. می توانید از یک ساعت وقت ناهار سر کار بهره ببرید و زبان فرانسه یاد بگیرید. یا زمانی که از سر کار به منزل برگشته اید پس از استراحت در ساعات شب در کلاس های آنلاین شرکت کنید.

2-صرفه جویی در هزینه ها

به علت عدم احتیاج به حضور در کلاس، آکادمی ها هزینه کمتری از شما دریافت می نمایند. به علاوه هزینه های مربوط به رفت و آمد نیز حذف می گردد.

3-دسترسی به برترین اساتید

در آموزش آنلاین بعد مسافت معنی خود را از دست می دهد. شما می توانید در کلاس های برترین اساتید، هر جا که هستند، شرکت کنید و زبان مورد علاقه خود را یاد بگیرید. بسیاری از ما به علت زندگی در شهرستان های کوچک و نبود امکانات لازم نتوانسته ایم علایق خود را دنبال کنیم. در حالی که به واسطه آموزش آنلاین دیگر چنین محدودیتی وجود ندارد.

4-از دست ندادن حتی یک جلسه از کلاس

بسیاری از پلتفرم های آموزش آنلاین امکان ضبط کلاس را دارند. با این قابلیت دیگر نگران از دست دادن کلاس نخواهید بود و حی اگر یک جلسه به هر علتی نتوانید در کلاس شرکت کنید می توانید ویدئوی کلاس را دیدن کنید و مباحث تدریس شده را از دست ندهید.

منبع: فرارو
انتشار: 16 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1401 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 2030

به "تور فرانسه: چگونه زبان فرانسه را ساده و اصولی بیاموزیم ؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه: چگونه زبان فرانسه را ساده و اصولی بیاموزیم ؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید