کلید اولیه سه آزمون جامع علوم پزشکی منتشر شد

به گزارش تاورنا، کلید اولیه آزمون های جامع علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی، جامع داروسازی و پیش کارورزی پزشکی منتشر شد.

کلید اولیه سه آزمون جامع علوم پزشکی منتشر شد

به گزارش خبرنگاران، برگزاری آزمون های جامع علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی، جامع داروسازی و پیش کارورزی پزشکی که از روز پنج شنبه 18 شهریور ماه در دانشگاه های علوم پزشکی کشور شروع شده بود، بعد از ظهر روز گذشته آدینه 19 شهریور ماه سرانجام یافت.

بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، بیش از 11 هزار داوطلب در آزمون های علوم پایه و پیش کارورزی پزشکی، علوم پایه دندانپزشکی، جامع داروسازی شرکت کردند.

کلید اولیه آزمون های جامع علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی، جامع داروسازی و پیش کارورزی پزشکی بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نهاده شد.

بنابراین گزارش، در پنجاه و چهارمین دوره آزمون علوم پایه دندانپزشکی تعداد 2050 نفر، در سومین دوره آزمون جامع داروسازی (180 واحدی) تعداد 850 نفر، در شصت و چهارمین دوره آزمون علوم پایه پزشکی تعداد 5 هزار و 349 نفر، در شصت و هفتمین دوره آزمون پیش کارورزی پزشکی تعداد 2955 نفر و در مجموع تعداد 11 هزار و 204 نفر در هر سه آزمون شرکت کردند.

با توجه به شرایط حاد شیوع کرونا و محدودیت های تردد بین شهری در بعضی استان های کشور این امکان فراهم شد که دانشجویان بتوانند در حوزه های امتحانی محل سکونت خود در آزمون شرکت نمایند و این آزمون ها بنابر امکانات دانشگاه به صورت الکترونیک و یا کاغذی و با رعایت پروتکل های بهداشتی لازم در سطح دانشگاه های علوم پزشکی برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1788

به "کلید اولیه سه آزمون جامع علوم پزشکی منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلید اولیه سه آزمون جامع علوم پزشکی منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید