گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، کرانچار برنامه خبرنگاران کره ای را به هم زد، تمرین شکست کره جنوبی با پلی استیشن

به گزارش تاورنا، سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان با لغو تمرین این تیم، برنامه خبرنگاران کره ای را برای پوشش تمرینات شاگردانش به هم زد.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، کرانچار برنامه خبرنگاران کره ای را به هم زد، تمرین شکست کره جنوبی با پلی استیشن

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، خبرنگاران اهل کره جنوبی پیگیر زمان برگزاری تمرین تیم امید بودند و قصد داشتند از جاکارتا راهی چی کارا شوند تا تمرین تیم امید را نظاره نمایند. با توجه به شرایط موجود و پیگیری کره ای ها زلاتکو کرانچار تمرین امروز را لغو کرد و بازیکنان در محوطه هتل به ریکاوری پرداختند. با این تصمیم کرانچار برنامه کره ای ها خنثی شد.

بعضی از بازیکنان تیم فوتبال امید برای پشت سر گذاشتن اوقات فراغت همراه خود پلی استیشن به اندونزی آورده اند و باتوجه به بازی با کره جنوبی حریف خود را کره انتخاب می نمایند و با شکست دادن این تیم از لحاظ روانی خود را آماده مسابقه فردا می نمایند.

سهراب بختیا ری زاده در جمع بازیکنان لحظاتی به صحبت پرداخت و ضمن بیان موارد روحیه بخش از بازیکنان خواست فردا فداکارانه بجنگند.

کره جنوبی تدابیر ویژه ای برای بازی فردا در نظر گرفته است. از روزی که به کره ای ها اعلام شده در صورت قهرمانی در بازی های آسیایی از سربازی معاف می شوند بازیکنان این تیم اهمیت زیادی به این مسابقات داده اند و حضور ستاره های تاتنهام و سالزبورگ در این تورنمنت هم به همین دلیل است تا بتوانند با کسب قهرمانی از خدمت سربازی معاف شوند.

بازیکنان تیم فوتبال امید ایران بررسی بازی کره جنوبی را تماشا کردند. کادرفنی تأکید زیادی روی بازی این تیم مقابل بحرین داشت. بازیکنان بعد از این جلسه هم قسم شدند تا در مقابل ستاره های کره جنوبی مخصوصاً سون هیونگ مین، بازیکن تاتنهام از جان مایه بگذارند.

منبع: تسنیم
انتشار: 17 آذر 1398 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 530

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، کرانچار برنامه خبرنگاران کره ای را به هم زد، تمرین شکست کره جنوبی با پلی استیشن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، کرانچار برنامه خبرنگاران کره ای را به هم زد، تمرین شکست کره جنوبی با پلی استیشن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید