یوونتوس 2 - بولونیا 0؛ بازگشت به راستا پیروزی

به گزارش تاورنا، خبرگزاری خبرنگاران- آرتور ملو اولین گلش را برای یوونتوس به ثمر رساند و یووه در سری آ به راستا پیروزی برگشت.

یوونتوس 2 - بولونیا 0؛ بازگشت به راستا پیروزی

به گزارش خبرنگاران، یوونتوس در روزی موقعیت های گلزنی مهمی را از دست داد و البته در ابتدای نیمه دوم، تحت فشار نهاده شد، با بازی خوب آرتور ملو و وستون مک کنی، توانست مقابل بولونیا به بردی نسبتا راحت دست یابد. از هفته نوزدهم سری آ ایتالیا امروز یوونتوس میزبان بولونیا بود. یووه با 17 بازی و کسب 36 امتیاز در رده ششم بود و بولونیا نیز با 20 امتیاز در رده سیزدهم قرار داشت. بازی را یوونتوس بهتر آغاز کرد و خیلی زود بر توپ و میدان مسلط شد اما دقیقه 14 بولونیا اولین خطر را ایجاد کرد. سانتر خطرناک دیجس را شزنی با واکنشی خوب و زودتر از مهاجم بولونیا دور کرد.

یک دقیقه بعد یوونتوس به شکلی تقریبا تصادفی به گل رسید. شوت از بیرون محوطه جریمه آرتور ملو پس از برخورد به پای اسخوتن بازیکن هلندی بولونیا وارد دروازه شد تا یووه 1-0 پیش بیفتد. 8 دقیقه بعد یوونتوس روی شوت رونالدو بخت گلزنی پیدا کرد. در توپ برگشتی برناردسکی کوشش برای ضربه زدن داشت و در نهایت شوت آرتور راهی به دروازه پیدا نکرد. دقیقه 40 بازی کیه لینی توپ خطرناکی را درون محوطه جریمه دور کرد و اجازه نداد بولونیا به گل تساوی برسد. در نهایت نیمه اول با فزونی 1-0 یووه به اتمام رسید.

بولونیا در نیمه دوم کار را بهتر و هجومی تر آغاز کرد و در دقایق 56 و 59 روی شوت های اورسولینی و سانسونه دو شانس گلزنی خوب خلق کرد که هیچکدام ثمری نداشتند و فزونی یوونتوس همچنان حفظ شد. یوونتوس رفته رفته بر بازی مسلط تر شد و پس از چند موقعیت نه چندان خطرناک، دقیقه 72 به گل دوم رسید. ارسال کرنر از خوان کوادرادو را مک کنی ستاره جوان یووه با ضربه سری زیبا به گل دوم بیانکونری تبدیل کرد.

سه دقیقه بعد یووه چیزی تا ثبت گل سوم فاصله نداشت. پاس رونالدو از چپ به درون محوطه جریمه را مک کنی با یک بغل پا کامل کرد ولی گلر بولونیا با پا توپ را برگشت داد. او در ریباند نیز شوت موراتا را روانه کرنر کرد.

دقیقه 87 رابیو یک موقعیت عالی را از دست داد و گلر بولونیا توپ را راهی کرنر کرد. دقیقه 90 شوت رونالدو از درون محوطه جریمه را نیز دروازه بان با کف دست برگشت داد. در نهایت یوونتوس این بازی را 2-0 برد و با یک بازی کمتر در رده پنجم نهاده شد.

خبر خوب برای آندره آ پیرلو؛ ماتیاس ده لیخت می تواند یوونتوس را همراهی کند. ماتیاس ده لیخت، مدافع 21 ساله یوونتوس حدود 15 روز پیش بود که به ویروس کرونا مبتلا شد اما بدون علامت بود و طی مدت حضورش در قرنطینه توانست فعالیت های ورزشی داشته باشد. با اعلام وب سایت یوونتوس، دو تست اخیر کرونای ماتیاس ده لیخت منفی شده است. این یعنی ده لیخت می تواند با خروج از قرنطینه، به جمع بازیکنان یوونتوس ملحق گردد.

یوونتوس 1-0 بولونیا؛ آرتور ملو 15`: کریستیانو رونالدو، آرتور ملو را صاحب توپ کرد. هافبک برزیلی بیانکونری از فاصله ای دور شوتی زمینی به سوی دروازه زد که شوت پشت محوطه او پس از برخورد به مدافع بولونیا، تغییر راستا داد و وارد دروازه شد. این نخستین گل آرتور ملو برای یوونتوس بود.

یوونتوس 2-0 بولونیا؛ وستون مک کنی 71`: کرنر ارسالی خوان کوادرادو به خوبی روی سر وستون مک کنی نشست و این هافبک آمریکایی با ضربه سر خود، چهارمین گل فصلش را برای بیانکونری به ثمر رساند. خوشحالی جادوگری مک کنی هم پس از گل در نوع خودش جالب بود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 4 فروردین 1400 بروزرسانی: 4 فروردین 1400 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1513

به "یوونتوس 2 - بولونیا 0؛ بازگشت به راستا پیروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوونتوس 2 - بولونیا 0؛ بازگشت به راستا پیروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید