آقای استاندار، تهران را تعطیل کنید!

به گزارش تاورنا، رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با اشاره به افزایش شاخص آلودگی به عدد 500 در برخی منطقه ها تهران گفت: از استاندار تهران تقاضا می کنیم با توجه به شرایط و سلامتی شهروندان ادارات مرکز از ظهر به بعد تعطیل شود.

آقای استاندار، تهران را تعطیل کنید!

به گزارش تسنیم، مهدی پیرهادی درجریان شصت و پنجمین جلسه شورای شهر تهران، اظهار کرد: در حال حاضر در برخی منطقه ها شهر تهران شاخص آلودگی به عدد 500 رسیده است.

به گفته وی منطقه ها 21، 9، 2، 5، 6، 13 شاخص آلودگی با عدد 500 را تجربه می کنند. همچنین در دیگر منطقه ها نیز شرایط خوبی ندارند و در برخی منطقه ها از جمله منطقه 14 شاخص بر روی عدد 400 است.

رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران با اشاره به شرایط پیش آمده در تهران گفت: از استاندار تقاضا می کنیم تمام ادارات از ظهر به بعد تعطیل شوند چرا که طبق اعلام سازمان هواشناسی از بعدازظهر اندازه شاخص آلودگی افزایش پیدا خواهد کرد و این شرایط برای شهروندان خطرناک است.

همچنین، رئیس گروه سلامت و تغییر اقلیم وزارت بهداشت ساعاتی پیش گفت: وزارت بهداشت پیشنهاد می کند امروز ساعت کار ادارات تقلیل یافته و زودتر تعطیل شوند تا در بدو ورود به شرایط خطرناک مواجهه مردم و کارکنان با این شرایط کاهش یابد

منبع: فرارو
انتشار: 16 تیر 1401 بروزرسانی: 16 تیر 1401 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 2080

به "آقای استاندار، تهران را تعطیل کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آقای استاندار، تهران را تعطیل کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید