بازگشت ستاره آبی ها به استقلال منتفی شد؟

به گزارش تاورنا، با وجود اینکه باشگاه شارلوا برای پرداخت مبلغ رضایتنامه امیر حسین حسین زاده به مشکل خورده است، اما این بازیکن را از دست نخواهد داد. باشگاه شارلروا در پی از دست دادن این بازیکن نیست! بعضی هم گفته اند که باشگاه استقلال در پی این مشکل در پی بازگرداندن ستاره فصل گذشته اش است. اما قرار به این اتفاق نیست.

بازگشت ستاره آبی ها به استقلال منتفی شد؟

محمد مومنی یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در اینباره می گوید: خودمان منتقد این بودیم که او به شارلوا برود. حسین زاده در استقلال حسین زاده شد و باید بیشتر به استقلال فکر می کرد. استقلال بود که به این بازیکن اهمیت داد و فضای خوبی برای او به وجود آورد. فضا دادن به بازیکن جوانی مثل حسین زاده می طلبید که واکنش مثبتی از خودش نشان دهد، اما حالا که این اتفاق نیفتاده است، انتظارمان این است که شارلروا تعهداتش را کامل اجرا کند. اگر حسین زاده در آنجا آسیب ببیند، این باشگاه تعهدی به او دارد؟ قراردادی بسته نشده است که تعهد داشته باشد. این مسائل ما را نگران می نماید و حتماً پشت بازیکن و باشگاه هستیم تا حقی از استقلال ضایع نگردد. به بندی که در قرارداد حسین زاده وجود داشت، احترام گذاشتیم که با پرداخت پول رضایت نامه اش به شارلروا برود، اما تحت هیچ شرایطی از حق مان نمی گذریم و محکم پشت آن می ایستیم. دوست نداریم کار به شکایت برسد، اما تأکید می کنم از حق طرفداران و باشگاه کوتاه نخواهیم آمد.

با وجود این اخبار گفته می گردد باشگاه بلژیکی از باشگاه استقلال خواهان دریافت حساب بین المللی برای واریز پول شده است و توامان به فیفا نامه زده است که بر اساس بند موجود در قرارداد حاضر است پول استقلال را پرداخت کند، اما به علت تحریم ایران برای انتقال پول مشکل پیدا نموده است. این اطلاع به این خاطر است که فردا در صورت شکایت باشگاه استقلال کمیته انضباطی فیفا باشگاه شارلروا را محکوم نکند.

خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 19 مرداد 1401 بروزرسانی: 19 مرداد 1401 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 2112

به "بازگشت ستاره آبی ها به استقلال منتفی شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت ستاره آبی ها به استقلال منتفی شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید