بعضی سازمان ها و دستگاه ها برای انجام تحقیق و تفحص همکاری نمی نمایند

به گزارش تاورنا، یک عضو کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس با اشاره به اقدامات مجلس شورای اسلامی در حوزه نظارت و تحقیق و تفحص تاکید نمود: بعضی دستگاه ها در این خصوص همکاری نمی نمایند. باید توجه کنیم که وجود زیرساخت و همکاری دستگاه ها برای انجام تحقیق و تفحص ضروری است.

بعضی سازمان ها و دستگاه ها برای انجام تحقیق و تفحص همکاری نمی نمایند

به گزارش خبرنگاران، محمود احمدی بی غش نماینده مردم شازند در مجلس در جلسه علنی امروز مجلس، گفت: تحقیق و تفحص وظیفه ذاتی مجلس و یک اقدام بجا می باشد اما همین تحقیق و تفحص ها نیازمند زیرساخت های ضروری است؛چرا که ضروری است نهادها، دستگاه ها و سازمان ها در این راستا همکاری لازم را داشته باشند. اگر این زیرساخت ها آماده نباشد و همکاری لازم صورت نگیرد. هیچ تحقیق و تفحصی به انتها نخواهد رسید.

وی اضافه کرد: اکنون بیش از سه ماه است که ما یک تحقیق و تفحص را در دستور کار داریم. ده ها بار با سازمان ها و دستگاه ها مکاتبه داشته ایم اما معلوم نیست افراد چه منافعی دارند که جوابگو نیستند. یک نفر نیست از وزارت نفت در این خصوص سوال کند. آقای اوجی چرا توجه نمی کنید؟

وزارت صمت، ضروری است سازمان ها همکاری لازم را داشته باشند. بماند در بعضی مواقع همکاران ما هم مخل بعضی تحقیق و تفحص ها می باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 بهمن 1400 بروزرسانی: 30 بهمن 1400 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1959

به "بعضی سازمان ها و دستگاه ها برای انجام تحقیق و تفحص همکاری نمی نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعضی سازمان ها و دستگاه ها برای انجام تحقیق و تفحص همکاری نمی نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید