برگزاری امتحانات دانشجویان دانشگاه شهرکرد بستگی به اتمام کلاس ها دارد

به گزارش تاورنا، معاون آموزشی دانشگاه شهرکرد گفت: به خاطر ویروس کرونا امتحاناتی که از دانشجویان کارشناسی و تحصیلات تکمیلی گرفته می گردد، متفاوت است و برگزاری امتحانات بستگی به اتمام کلاس های دانشجویان دارد.

برگزاری امتحانات دانشجویان دانشگاه شهرکرد بستگی به اتمام کلاس ها دارد

حمدالله مشتاقی، معاون آموزشی دانشگاه شهرکرد در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاران، گفت: ما در شرایط فعلی با مشکل خاصی روبرو شدیم و آن شیوع بیماری کرونا در کشورمان هست، بنابراین دانشجویان و دانشگاه های کل کشور و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با توجه به شرایط پیش آمده، سیاست هایی را تدوین و ابلاغ کردند، بنابراین دانشگاه ها در چارچوب همین سیاست ها، تدابیری را برای تداوم ترم جاری تحصیلی اتخاذ کردند.

مشتاقی عنوان نمود: با توجه به شرایط زیرساختی که دانشگاه شهرکرد داشت، آموزش دانشگاه درصدد بر آمد که کلاس های برخط را برگزار کند و این کلاس های از 30 فروردین شروع شده است.

معاون آموزشی دانشگاه شهرکرد در ادامه توضیح داد: بر اساس پیش بینی ما ممکن است با توجه به شرایط اینترنت، در فرایند برگزاری کلاس های برخط اشکالاتی پیش بیاید و احتمال قطعی در بعضی موارد وجود دارد که این مساله در فرایند برگزاری کلاس مشکل و خلل ایجاد می نماید، بنابراین محتوا های افلاین ادامه پیدا خواهد نمود.

وی با اشاره برگزاری آزمون های میان ترم گفت: امتحانات میان ترم برنامه خاصی نداریم و از قبل هم به تصمیم خود استاد بستگی داشت که آزمون میان ترم برگزار کند یا خیر. در شرایط خاص فعلی تصور نمی کنم که امتحانات میان ترم برگزار گردد.

مشتاقی در خصوص برگزاری امتحانات سرانجام ترم دانشجویان اظهار داشت: به خاطر شرایط پیش آمده امتحانی که از دانشجویان کارشناسی و تحصیلات تکمیلی گرفته می گردد متفاوت است با توجه به اینکه تعداد دانشجویان تحصیلات تکمیلی کم است امکان دارد آنالیز های کیفیتی اساتید منجر به نمره امتحان دانشجویان گردد.

معاون آموزشی دانشگاه شهرکرد در ادامه اظهارکرد: اما برای برگزاری امتحانات دانشجویان کارشناسی بستگی به حضور آنان در کلاس عملی دارد و ما هنوز نمیدانیم که دانشجویان کی می تواند در این کلاس ها حضور داشته باشند و پیش بینی های اجرا شده این است که در دوماه تابستان کلاس های فشرده علمی برگزار کنیم و طبیعا وقتی این کلاس های به اتمام برسد می توانیم امتحانات را برگزار کنیم.

وی در خصوص برگزاری امتحانات دروس تئوری اضافه کرد: محتمل است امتحانات این دورس را زودتر برگزار کنیم با توجه به اینکه قرار است آزمون دکتری، ارشد و کنکور به صورت حضوری برگزار گردد محتمل است امتحانات ما هم با رعایت فاصله حضوری برگزار کنیم، اما هنوز تصمیم قطعی در این مورد گرفته نشده است و امکان دارد ستاد ملی کرونا با برگزاری امتحانات حضوری مخالف کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 953

به "برگزاری امتحانات دانشجویان دانشگاه شهرکرد بستگی به اتمام کلاس ها دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری امتحانات دانشجویان دانشگاه شهرکرد بستگی به اتمام کلاس ها دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید