بوفون: نمی توانم سرنوشت ایتالیا را در جام جهانی پیش بینی کنم

به گزارش تاورنا، خبرنگاران: کاپیتان تیم ملی ایتالیا گفت هیچ پیش فرض ذهنی درباره کارنامه ای که آتزوری می تواند در انتها مهمترین تورنمنت فوتبال دنیا در سال 2014 داشته باشد، ندارد.

بوفون: نمی توانم سرنوشت ایتالیا را در جام جهانی پیش بینی کنم

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، جان لوئیجی بوفون، کاپیتان تیم یوونتوس و تیم ملی ایتالیا در گفت وگویی با نشریه فور فورتو، درباره شانس موفقیت آتزوری برای قهرمانی در جام جهانی 2014 گفت: نمی توانم هیچ پیش بینی در این باره داشته باشم، چون هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. جام جهانی رقابتی یک ماهه است و به شرایط تیم ها و توانایی آنها برای وفق پیدا کردن با شرایط جوی محل برگزاری بازی ها و ... بستگی دارد. این بار هم شرایط همین است و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

بوفون درباره بازی آتزوری و انگلیس در اولین دور از دیدارهای مرحله گروهی جام جهانی 2014 توضیح داد: من هرگز در بازی برابر انگلیسی ها احساس آرامش نمی کنم. این موضوع درباره بازی هایی که به پنالتی کشیده می گردد هم صدق می نماید. همه از من انتظار دارند در ضربات پنالتی حداقل یکی و دو ضربه را مهار کنم. کافی است این کار را انجام ندهم تا رسانه ها به من حمله نمایند.

بوفون 36 ساله در شرایطی از سنگر آتزوری در جام جهانی محافظت می نماید که به انتها دوران بازیگری خود نزدیک می گردد اما او به حضور در یک جام جهانی دیگر هم امیدوار است.

وی اعلام کرد: امیدوارم این آخرین حضور من در جام جهانی نباشد. همواره گفته ام که می خواهم تا 40 سالگی بازی کنم. اگر بدنم کمک کند مایلم که در جام جهانی بعدی هم بازی کنم. در حال حاضر به هیچ وجه به بازنشستگی فکر نمی کنم.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 402

به "بوفون: نمی توانم سرنوشت ایتالیا را در جام جهانی پیش بینی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوفون: نمی توانم سرنوشت ایتالیا را در جام جهانی پیش بینی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید