ترامپ: بایدن سارق کریسمس است!

به گزارش تاورنا، ایسنا نوشت: رئیس جمهوری پیشین آمریکا در مصاحبه اخیر خود، با تندی راجع به رئیس جمهوری فعلی این کشور صحبت نموده و گفت، او آمریکا را به جایی می برد که دیگر راه برگشتی ندارد.

ترامپ: بایدن سارق کریسمس است!

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری پیشین آمریکا، فرمانده کل قوای 79 ساله فعلی آمریکا را به شدت مورد انتقاد قرار داد.

او با اشاره به گرینچ، یک شخصیتی کارتونی که تحمل شادی و شعف مردم را نداشته و تصمیم می گیرد کریسمس را بسارقد، جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا را سارق کریسمس نامید و گفت: جو بایدن کریسمس را از ما سارقید.

این نقدها در حالی مطرح می گردد که جو بایدن، رئیس جمهوری فعلی این کشور با بحران زنجیره تامین و رکودی بی سابقه دست و پنجه نرم می نماید که در آستانه تعطیلات سال نوی آمریکا، کالاها را کمیاب و قیمت ها را افزایش داده است.

ترامپ در گفت وگو با فاکس نیوز گفت: این کشور ظرفیت های سرشاری دارد، ظرفیت هایی شگفت انگیز؛ اما داریم آن را به هدر می دهیم و روزی می رسد که دیگر راه برگشتی در کار نخواهد بود؛ نباید بگذاریم کار به آنجا برسد.

ترامپ در این برنامه، بسته اجتماعی و اقلیمی 1.75 تریلیون دلاری را نیز، که دموکرات های سنا سعی در تصویب آن دارند، مورد انتقاد قرار داد و مدعی شد که باراک اوباما، رئیس جمهوری پیشین آمریکا نیز از این طرح ناراضی است.

اما تعیین نیست که ترامپ دقیقا درباره چه چیزی سخن می گفت؛ گرچه برخی از مقامات دوران اوباما، نقدهای به برخی از جنبه های ریاست جمهوری بایدن داشته اند، اما به صورت کلی، دموکرات های محبوب همیشه از بایدن، که سابقا معاون اوباما بود، حمایت نموده اند.

23312

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 26 دی 1400 بروزرسانی: 26 دی 1400 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1922

به "ترامپ: بایدن سارق کریسمس است!" امتیاز دهید

1 کاربر به "ترامپ: بایدن سارق کریسمس است!" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: بایدن سارق کریسمس است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید