تروریست ها از غلات و نفت دزدیده شده سوریه تغذیه می نمایند

به گزارش تاورنا، حمایت بی دریغ آمریکا از داعش کار را به آنجا رسانده است که نظامیان آمریکایی با دزدیدن نفت و غلات سوریه در راستای تقویت داعش در عراق حرکت می نمایند تا تروریست ها با حمایت اقتصادی به اقدامات تروریستی خود علیه غیرنظامیان عراقی بپردازند.

تروریست ها از غلات و نفت دزدیده شده سوریه تغذیه می نمایند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از المعلومه، یکی از کارشناسان امور امنیتی عراقی درباره ادامه حمایت و تغذیه اقتصادی تروریست ها از جانب نظامیان آمریکایی با استفاده از غلات و نفت دزدیده شده سوریه هشدار داد.

امیر عبدالمنعم الساعدی کارشناس امور امنیتی عراق درباره ادامه تحرکات نظامیان آمریکایی در حمایت از تروریست ها هشدار داد و اعلام نمود که نیروهای آمریکایی با واردات نفتی و غلات سوریه که از شرق فرات به سمت اقلیم کردستان عراق سرقت می گردد، تغذیه نماینده تروریست ها هستند.

الساعدی اعلام کرد: گزارش های امنیتی سوریه حاکی از آن است که نظامیان آمریکایی محموله های از کردستان عراق به سمت اراضی سوریه منتقل می نمایند و این تقریبا روزانه است.

وی اضافه کرد: ستون های آمریکایی حامل نفت و غلات منطقه شرق فرات و تحت کنترل نیروهای قسد وابسته به واشنگتن، به عراق وارد می شوند.

این کارشناس امور امنیتی عراقی ادامه داد: نفت و غلات سوریه که آمریکایی ها می دزدند به عراق برای حمایت از تروریسم و حضور داعش در صلاح الدین، کرکوک و دیالی است و این استان هایی نزدیک به اقلیم کردستان هستند و معمولا از حیث امنیتی مشکل دارند.

الساعدی گفت: این تاکیدی بر این است که داعشی ها حمایت اقتصادی گسترده از سوی آمریکا برای ادامه تحرکات خود در عراق می شوند.

یادآور می گردد نظامیان اشغالگر آمریکایی طی ماههای اخیر به سرقت ذخایر غذایی و نفت سوریه ادامه داده اند و این اقدامات با هماهنگی شبه نظامیان قسد (کردهای سوریه) در نقاط مرزی سوریه انجام پذیرفته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 فروردین 1400 بروزرسانی: 17 فروردین 1400 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1537

به "تروریست ها از غلات و نفت دزدیده شده سوریه تغذیه می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تروریست ها از غلات و نفت دزدیده شده سوریه تغذیه می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید