توجه به استعدادها در ورزش قهرمانی مهم است

به گزارش تاورنا، استاندار تهران گفت:قهرمانان بین المللی را در محافل استانی جمع کنید و در پی انسجام بخشی در مدیریت ورزش تهران باشید.

توجه به استعدادها در ورزش قهرمانی مهم است

محسن منصوری با اشاره به قهرمانی استان تهران در المپیاد استعداد های برتر گفت: اینکه استان تهران بین همه استان ها اول باشد، چیز غریبی نیست؛ آن هم با توجه به جمعیت 16 میلیونی، نخبگان، ظرفیت ها، زیر ساخت ها و سرمایه نیروی انسانی که تهران دارد.

وی با اشاره تقویت زیر ساخت ها و عزم دولت در این ارتباط گفت : در دولت، استانداری و هم در وزارت ورزش و جوانان، تاکید بر آن است که پروژه های نیمه تمام کامل گردد.

استاندار تهران از کوشش ها و مجاهدت هایی که ورزشکاران در جهت کسب افتخار برای ایران اسلامی داشته اند، تقدیر کرد و اضافه کرد: آنچه در ورزش قهرمانی و همگانی حائز اهمیت است، توجه به استعدادهاست و این جلسه برای تقدیر و تشکر و ادای احترام به همه زحمات، کوشش ها و مجاهدت هایی است که ورزشکاران استان تهران برای کسب افتخار برای ایران اسلامی داشته اند.

منصوری به مدیرکل ورزش و جوانان استان توصیه کرد: یکی از مسائلی که باید به آن توجه کنید، متشکل کردن خانواده ورزش استان تهران است. آنچه که خانواده بزرگ ورزش به آن احتیاج دارد، احترام است و ما مسئولان باید به این قشر احترام بگذاریم. اگر این مهم در مناسبت ها و مراسم اتفاق بیفتد؛ خانواده ورزش تهران، هویت استانی هم پیدا می نماید. قهرمانان بین المللی را در محافل استانی جمع کنید و ظرفیت های آنان را به اشتراک بگذارید و در پی انسجام بخشی در مدیریت ورزش تهران باشید. اگر با خانواده ورزش، تعامل کنیم، اتفاقات ممتازتری نسبت به قبل رخ خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه در یک سال گذشته، تهران در خیلی از رشته ها قهرمان شده و به لحاظ مدیریت و توجه به استعدادها، اتفاق خوبی افتاده و این جهت باید ادامه یابد، اضافه کرد: به عنوان نماینده عالی دولت در این استان با همه وجود، توان و ظرفیت در خدمت ورزش استان تهران خواهم بود.

خبرنگاران اجتماعی شهری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 آبان 1401 بروزرسانی: 6 آبان 1401 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 2154

به "توجه به استعدادها در ورزش قهرمانی مهم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توجه به استعدادها در ورزش قهرمانی مهم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید