جزئیاتی از میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی دهاقان در کنکور 99

به گزارش تاورنا، کنکور سراسری سال 99 به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان و با همکاری دانشگاه پیغام نور شهرستان دهاقان برگزار گردید.

جزئیاتی از میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی دهاقان در کنکور 99

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از دهاقان کنکور سراسری سال 99 با رعایت کامل اصول بهداشتی و دستورالعمل های ابلاغی، روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، آدینه و شنبه (امروز) به میزبانی دانشگاه آزاد دهاقان و در رشته های هنر، ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی و زبان با حضور 476 نفر داوطلب برگزار گردید.

در حاشیه برگزاری کنکور سراسری، دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان با انجام تمهیداتی خاص، رشته های دایر در این دانشگاه را به همراه معرفی بازار کار و آینده شغلی رشته ها برای داوطلبان و خانواده خبرنگارانن تبیین کرد.

در این طرح، نیروهای واحد دهاقان با حضور در محل برگزاری آزمون و برپایی ایستگاه های اطلاع رسانی در شهر دهاقان و نیز شهرهای اطراف از قبیل بروجن، شهرضا، سمیرم و اصفهان، خدمات و افتخارات علمی، آموزشی و پژوهشی این دانشگاه را به اطلاع داوطلبان و خانواده خبرنگارانن رساندند.

4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1197

به "جزئیاتی از میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی دهاقان در کنکور 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیاتی از میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی دهاقان در کنکور 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید