خلیلیان: تیم استقلال باید به قرنطینه برود و بازی هایش لغو می گردد

به گزارش تاورنا، سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی خاطرنشان کرد، تیم استقلال به دلیل ابتلای بیش از 25 درصد از بازیکنان و کادر این تیم به ویروس کرونا باید به قرنطینه برود.

خلیلیان: تیم استقلال باید به قرنطینه برود و بازی هایش لغو می گردد

به گزارش خبرنگاران، مهرزاد خلیلیان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی در پاسخ به این پرسش که چه تعداد از بازیکنان تیم های لیگ فزونی فوتبال دچار بیماری کرونا شده اند، گفت: ما پروتکل داریم و براساس این پروتکل اگر 25 درصد از اعضای کادر فنی و بازیکنان یک تیم دچار بیماری کرونا شده باشند، آن تیم باید به قرنطینه برود. این کار با حساب و کتاب است و با تست های CPR صورت می گیرد.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به اقدامات این فدراسیون و ستاد مبارزه با کرونا در ورزش برای مهار کرونا در واکنش به این سؤال که تست بازیکنان تیم های استقلال و فولاد خوزستان مثبت اعلام شده است، با این اوصاف تکلیف آنها چیست؟، گفت: اتفاق خاصی نمی افتد. استقلالی ها 12 تست مثبت در کادر و بازیکنان داشته اند که با احتساب نتایج تست های قبلی تعداد افرادی که در این تیم به ویروس کرونا دچار شده اند، بیش از 25 درصد می گردد. با این حساب تیم استقلال باید به قرنطینه برود که با همین رفتن به قرنطینه یک یا دو بازی تیم استقلال لغو می گردد.

وی با اعلام اینکه هنوز مدارک و تست های دو باشگاه استقلال و فولاد خوزستان در فدراسیون پزشکی ورزشی آنالیز نشده است، تصریح: مدارک و تست های این دو باشگاه در روز یکشنبه آنالیز خواهد شد.

خلیلیان از اعلام آمار دقیق برای فوتبالیست های مبتلا به ویروس کرونا خودداری کرد و گفت: یک باشگاه و دو باشگاه که نیستند. آمار در حال تغییر است. شاید نتیجه تست CPR مثبت کاذب باشد یا اینکه نتیجه تست سرولوژی درست نباشد.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی در انتها اظهار داشت، کمیته ویژه پزشکی این فدراسیون و سازمان لیگ با آنالیز تست های مثبت باشگاه هایی که بازیکنان مبتلا به ویروس کرونا دارند، در خصوص آنها تصمیم گیری خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1102

به "خلیلیان: تیم استقلال باید به قرنطینه برود و بازی هایش لغو می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلیلیان: تیم استقلال باید به قرنطینه برود و بازی هایش لغو می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید