روزهای خاکستری سیاوش یزدانی ادامه دارد؛ مدافعی که نه اخراج می گردد، نه بازی می نماید

به گزارش تاورنا، خبرگزاری خبرنگاران- محمود فکری حتی با وجود ضعف آشکار خط دفاعی استقلال هم حاضر نیست به سیاوش یزدانی بازی بدهد.

روزهای خاکستری سیاوش یزدانی ادامه دارد؛ مدافعی که نه اخراج می گردد، نه بازی می نماید

به گزارش طرفداری، اغراق نیست بگوییم سیاوش یزدانی اگر مصدوم نباشد، بهترین دفاع استقلال است و اگر بدشانسی های پشت سرهم نبود، شاید امروز نام این بازیکن در لیست نفرات ملی پوش هم قرار داشت. اما یک اتفاق این بازیکن را با دردسری عجیب روبرو نموده است، جایی که او قبل از بازی با ذوب آهن اردوی تیم را رها کرد و رفت. البته این موضوع بدون دلیل هم نبوده چرا که در پرداختی آخر باشگاه سیاوش یزدانی پولی دریافت نکرد و وقتی دلیل این مساله را از سرمربی استقلال جویا شد، او اظهار داشت چون مصدوم بوده پولی دریافت ننموده است.

این موضوعی بود که ناراحتی مدافع استقلال را به همراه داشت و حتی او قصد داشت شبانه به تهران برگردد اما اصرار حنیف عمران زاده و آرش برهانی باعث شد او از تصمیم خود منصرف گردد. بعد از این اتفاق محمود فکری سیاوش یزدانی را اخراج نکرد اما از آن طرف به جز بازی با تراکتور حتی یک دقیقه هم به این بازیکن بازی نداده است، آن هم در شرایطی که تقریبا همه اعتقاد دارند استقلال با مسائل دفاعی روبرو بوده و از طرفی سیاوش یزدانی مدت هاست به مرز آمادگی صد در صد رسیده است.

اینکه سیاوش یزدانی برای ترک اردو کار درستی انجام نداده، کاملا طبیعی است اما اینکه بازیکنی که اخراج نشده و توانایی حل مشکل دفاعی استقلال را دارد بازی نمی کند، اتفاق تامل برانگیزی است. محمود فکری قبلا رفتارهای مشابهی با بازیکنانی مثل فرشید باقری، هروویه میلیچ و حتی عارف غلامی داشته و باید دید آیا در نهایت سیاوش یزدانی هم به سرنوشت این بازیکنان دچار می گردد یا به ترکیب اصلی می رسد.

سیاوش یزدانی در لیست یحیی گل محمدی برای حضور در پرسپولیس قرار ندارد. شایعه حضور سیاوش یزدانی در لیست یحیی گل محمدی کذب محض است. طی چند ساعت اخیر شایعه حضور سیاوش یزدانی، مدافع استقلال در لیست یحیی گل محمدی منتشر شده و حتی گفته شده مذاکراتی با او انجام شده است. این شایعات در حالی مطرح شده که گل محمدی نه از نطر فنی به یزدانی اعتقاد دارد و نه تمایل دارد با جذب بازیکنی که بارها و بارها علیه طرفداران پرسپولیس موضع گیری نموده، حاشیه جدیدی را به مجموعه اش تزریق کند. از این رو شایعه حضور سیاوش یزدانی در پرسپولیس به هیچ وجه درست نبوده و گل محمدی تحت هیچ شرایطی به جذب این بازیکن تمایلی ندارد.

محمود فکری با بازی دادن به سیاوش یزدانی در بازی با تراکتور نشان داد که او را بخشیده است. ترک اردوی استقلال قبل از بازی با ذوب آهن باعث شد محمود فکری در 3 بازی بعدی، سیاوش یزدانی را حتی یک دقیقه هم بازی ندهد. هرچند سرمربی استقلال هرگز تصمیم خود را رسانه ای نکرد و آن را در سکوت پیش برد. فکری در نهایت تصمیم گرفت در بازی با تراکتور به سیاوش یزدانی بازی بدهد و این بازیکن از دقیقه 69 به جای محمدحسین مرادمند وارد ترکیب استقلال شد. سیاوش یزدانی بازیکنی است که تقریبا همه می دانند اگر مصدوم نباشد و شرایط ایده آل داشته باشد یکی از بهترین مدافعان فوتبال ایران است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 5 اسفند 1399 بروزرسانی: 5 اسفند 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1453

به "روزهای خاکستری سیاوش یزدانی ادامه دارد؛ مدافعی که نه اخراج می گردد، نه بازی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزهای خاکستری سیاوش یزدانی ادامه دارد؛ مدافعی که نه اخراج می گردد، نه بازی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید