سامانه دفاع موشکی اس-500 آزمایش شد، روسیه: [در دنیا] بدون رقیب است؛ تمامی سلاح های هجومی آمریکا را از کار می اندازد!

به گزارش تاورنا، مقامات ارشد نظامی روسیه از پیشرفت در نهایی شدن ورود رسمی سامانه دفاع موشکی اس-500 در بدنه نیرو های مسلح این کشور خبر دادند. معاون نخست وزیر روسیه گفت که جدیدترین سامانه موشکی اس-500 روسیه وارد فاز آزمایشی شده است.

سامانه دفاع موشکی اس-500 آزمایش شد، روسیه: [در دنیا] بدون رقیب است؛ تمامی سلاح های هجومی آمریکا را از کار می اندازد!

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، یوری بوریسوف معاون رئیس جمهوری روسیه در حاشیه برگزاری نمایشگاه Army-2020 گفت: واقعیت این است که فاز آزمایشی و پیکربندی اس-500 شروع شده و کوشش برای فراوری انبوه این سامانه در حال اجرا است.

آلکسی کریوروچوکو، معاون وزیر دفاع روسیه نیز در ماه فوریه گفت که متخصصان نظامی این کشور آزمایش ها بر سامانه دفاع موشکی بدون رقیب اس-500 را شروع کردند این در حالی است که سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه پیش از این گفته بود که تحویل انبوه اس-500 به ارتش این کشوراز سال 2025 شروع می گردد. روسیه در حال آموزش متخصصان برای یادگیری کار با این سامانه جدید موشکی است.

گفته می گردد این سامانه از حیث سرعت و قدرت از اس-400 برتر است و برد عملیاتی آن 600 کیلومتر بوده و بین سه تا چهار ثانیه سریع تر از سامانه اس-400 عمل می نماید. موشک های اس-500 قادرند موشک های کروز و قاره پیما با سرعتی فراتر از پنج ماخ را رهگیری نمایند. شرکت آلماز آنتی سازنده این سامانه مدعی است که اس 500 می تواند ماهواره های پایین تر از مدار زمین را هدف گیرد.

پاول سوزینوف مدیر شرکت آلماز آنتی گفته است که اس- 500 ضربه ای به حیثیت نظامی آمریکا وارد می نماید و تمامی سلاح های هجومی آمریکا را از کار انداخته و از تمام لایه های دفاع هوایی و موشکی آمریکا رد می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 مهر 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1187

به "سامانه دفاع موشکی اس-500 آزمایش شد، روسیه: [در دنیا] بدون رقیب است؛ تمامی سلاح های هجومی آمریکا را از کار می اندازد!" امتیاز دهید

1 کاربر به "سامانه دفاع موشکی اس-500 آزمایش شد، روسیه: [در دنیا] بدون رقیب است؛ تمامی سلاح های هجومی آمریکا را از کار می اندازد!" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه دفاع موشکی اس-500 آزمایش شد، روسیه: [در دنیا] بدون رقیب است؛ تمامی سلاح های هجومی آمریکا را از کار می اندازد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید