طراحی خلاقانه نمای داخلی آپارتمان مدرن

به گزارش تاورنا، طراحی داخلی خانه برای افراد هنرمند و خلاق یک چالش جذاب محسوب می گردد. بازیکران، نویسندگان و هنرمندان دیگر همگی سلیقه و ایده های مخصوص به خودشان را دارند و هرکدام نظری متفاوتی درباره نمای داخلی و دکوراسیون خانه خود دارند. هر کدام از هنرمندان علاقه مند به حس خاصی هستند تا در اتسمفر کلی محیط خانه وجود داشته باشد. در این مطلب به معرفی یک آپارتمان می پردازیم که با طراحی خلاقانه خود مناسب سکونت افراد هنرمند و خلاق خواهد بود. این آپارتمان از طراحی هوشمند و بسیار دقیی برخوردار هستند بطوریکه به جزء جزء محیط خانه توجه ویژه ایی شده است، از تابلوهای دیواری گرفته تا نوع ارتباط سیستم روشنایی با اجزای اتاق همگی با توجه بسیار زیاد و زیبایی مثال زدنی در دکوراسیون خانه قرار گرفته اند. این دو آپارتمان توسط تیم طراحی NORDES ساخته شده است که متخصص در طراحی خانه هایی با دکوراسیون خلاقانه است. تِم استفاده شده در دکوراسیون خانه رنگی خنثی دارد و به همین دلیل تابلو های دیواریرنگارنگ به راحتی خود را در دکوراسیون داخلی خانه به نمایش می گذارند. وجود ویدیو پروژکتور در خانه یک هنرمند امری بسیار لازم است چراکه اجازه استفاده و خلق آثار هنری متنوع و زیبای بیشتری را به طراحان می دهد. (طراحی داخلی آپارتمان 80 متری با دکوراسیون ساده و شیک)

طراحی خلاقانه نمای داخلی آپارتمان مدرن

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ آنلاین از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

آشپزخانه و اتاق غذاخوری آپارتمان هم با رنگ سفید در کنار میز ناهارخوری با چوب رنگ روشن تزیین شده است تا فضای دلباز و پاک را بوجود بیاورند که هر فردی برای میل کردن غذا بخود دعوت می نماید. استفاده از لامپ های حبابی با سیم بلند که در رنگ های سفید، آبی، مشکی و قرمز از سقف آویزان شده اند نوعی حس شادی و سرگرم نمایندگی را در کل محیط آشپزخانه و غذاخوری پخش می نمایند. قسمت سرویس بهداشتی این خانه یکی از جالب ترین طراحی ها را دارد جایی که سقف بتنی درکنار کاشی های سفید دیوار و درب زرد رنگ محیطی شگفت انگیزی بودجود اورده است که علاوه برآن به راحتی تمیز می شوند و حس پاکیزگی در محیط را به هر فردی منتقل می نماید. اگر دوست دارید تصاویر این طراحی خلاقانه نمای داخلی آپارتمان مدرن و خاص را ببینید عکسهای زیر را دنبال کنید.

منبع: اتاق
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1244

به "طراحی خلاقانه نمای داخلی آپارتمان مدرن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی خلاقانه نمای داخلی آپارتمان مدرن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید