علت محبوبیت ماسک سه بعدی kf94 طراحی شده 3m در زمان پاندمی کرونا

به گزارش تاورنا، سال گذشته برای تمام مردم دنیا سال سخت و دشواری بود. یک سال از اعلام همه گیری کرونا می گذرد و متاسفانه همچنان این ویروس جان بسیاری را در سطح دنیا می گیرد. از روزهای اول این همه گیری نظرات و روایت های مختلفی از پروتکل های بهداشتی توسط کارشناسان اداره بهداشت دنیای ارائه شده است. یکی از مواردی که از ابتدا مورد توجه محققان و دانشمندان بوده و تاکید بسیار زیادی بر روی آن داشتند استفاده از ماسک بوده است. با توجه به افزایش درخواست ها برای تهیه ماسک مناسب، شرکت های مختلفی اقدام به فراوری ماسک در مدل ها و استانداردهای مختلف نموده اند. این ماسک ها بسته به احتیاج و یا شدت پاندمی در مناطق مختلف متفاوت هستند.

علت محبوبیت ماسک سه بعدی kf94 طراحی شده 3m در زمان پاندمی کرونا

جهت دریافت مشاوره خدمات کاتالوگ حرفه ای از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

استفاده از ماسک در زمان پاندمی کرونا

یکی از مهمترین اقدامات این روزها محافظت از خود و خانواده در موج های جدید کرونا است. با رعایت فاصله اجتماعی و همچنین خانه نشینی تا حدودی می توان از این ویروس در امان ماند اما هشدار های سازمان بهداشت جهانی برای همه مردم و به خصوص کسانی که در بیرون از خانه مشغول هستند بر روی استفاده از ماسک به صورت مداوم و همچنین در برخی موارد استفاده از دو ماسک همزمان متمرکز شده است. پس انتخاب ماسک استاندارد در این زمان بسیار با اهمیت است.

در ادامه به آنالیز یکی از مدل های کار آمد و حرفه ای از ماسک ها که این روزها با اسم ماسک سه بعدی kf94 یا سه تکه معروف است می پردازیم.

ماسک سه بعدی چیست؟

ماسک سه بعدی و یا 3m که البته با نام های دیگری همچون kf94 در بازار عرضه می شوند. این ماسک در واقع طراحی برند معروف 3m امریکا است که سابقه زیادی در طراحی و فراوری انواع ماسک دارد این شرکت یکی از پیشگامان فراوری لوازم ایمنی و ماسک است. با توجه به کارایی بالای ماسک سه بعدی و همچنین جذابیت ظاهری و نحوه قرار گیری بر روی صورت و همچنین رنگ بندی متنوع، این محصول با استقبال عمومی روبرو شده و هواداران زیادی پیدا کرد. مدل های وارداتی و همچنین فراوری داخل بسیاری از این محصول در دسترس نهاده شد و در ابتدا فروشگاه آنلاین ویدفکتور به صورت اختصاصی اقدام به فروش و عرضه جزئی و عمده ماسک های سه بعدی کرد و امروزه هم همچنین به عنوان یکی از اصلی ترین تامین نمایندگان این محصول به شمار می آید.

علت محبوبیت ماسک سه لایه

یکی از دلایل اصلی محبوبیت ماسک سه بعدی ظاهر خاص آن است. این ماسک بر خلاف دیگر مدل ها ظاهری تکراری و ساده ندارد و در کنار محافظت بالا می تواند بسیار شیک و راحت باشد. ماسک سه بعدی در میان جوانان و همچنین چهره های مشهور هنری و ورزشی و در مواردی برخی از شخصیت های سیاسی کشور بسیار محبوب شده است.

از دیگر دلایل محبوبیت و یا کار آمدی این ماسک می توان به پنل سه تکه آن اشاره نمود که به راحتی بر روی صورت قرار میگیرد، در واقع قالب نهایی ماسک بر اساس فرم صورت طراحی شده به نحوی که با توجه به پوشش کامل صورت از ورود هر گونه آلاینده به خوبی جلوگیری می نماید و همچنین تنفس در ماسک های سه بعدی به دلیل ساختار مناسب و فضای کافی بسیار آسان تر از انواع دیگر است.

گیره فلزی نگهدارنده بالای بینی در این ماسک به خوبی بر روی بینی سوار شده همچنین و به دلیل شکل پنل بالایی ماسک برای کسانی که از عینک استفاده می نمایند، بسیار انتخاب مناسبی است. در واقع پوشش کامل ماسک بر روی سطح بالایی بینی مانع از ایجاد بخار نفس بر روی شیشه عینک می گردد و این برای افراد عینکی بسیار مفید است.

ماسک های سه بعدی طرح 3m در رنگ بندی متنوعی در بازار موجود است و این تنوع رنگی کار را برای استفاده و همچنین ست کردن با انواع لباس ساده می نماید.

کش های ماسک سه بعدی توسط فناوری اولتراسونیک به خوبی به بدنه ماسک متصل شده اند و به دلیل فرم قالب گیری ماسک کش ها به خوبی پشت گوش قرار میگیرد و بدون کمترین فشاری ماسک را کاملا به صورت می چسباند. این کش ها قدرت کشسانی بالایی دارند و به دلیل جنس مرغوب و همچنین نحوه اتصال به راحتی از ماسک جدا نمی شوند.

این ماسک ها در دو نوع چهار لایه و پنج لایه فراوری می شوند که عموما لایه های بیرونی از پارچه اسپان باند و لایه مرکزی اس ام اس است جنس الیاف این ماسک نانو بوده و مقاومت بالایی در برابر آب و عبور گرد و غبار و غیره دارد، البته جنس پارچه ها و یا ترکیب فیلتراسیون ممکن است توسط فراوری نمایندگان مختلف تغییر نمایند از این رو بسیاری از مدل های ماسک سه بعدی موجود در بازار از کیفیت بالایی برخوردار نیستند و تولیید نمایندگان برای کاهش قیمت تمام شده محصول از پارچه هایی با کیفیت پایین که در برخی موارد حتی تنفس پذیر هم نیستند استفاده می نمایند. پس در موقع انتخاب ماسک سه بعدی حتما به برند فراوری نماینده و یا ضمانتی که فروشنده به شما می دهد توجه فرمایید.

منبع: همگردی
انتشار: 12 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1528

به "علت محبوبیت ماسک سه بعدی kf94 طراحی شده 3m در زمان پاندمی کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علت محبوبیت ماسک سه بعدی kf94 طراحی شده 3m در زمان پاندمی کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید