مرکل خشونت روزافزون علیه پناهندگان در آلمان را محکوم کرد

به گزارش تاورنا، خبرنگاران: مرکل خشونت روزافزون علیه پناهندگان در آلمان را محکوم کرد و مسئله پناهندگان را پروژه عظیم بعدی اروپا ارزیابی نموده که این اتحادیه را بسیار بیشتر از مسئله یونان و پایداری یورو به خود مشغول می نماید.

مرکل خشونت روزافزون علیه پناهندگان در آلمان را محکوم کرد

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان در تبادل نظر با شبکه زد دی اف آلمان از موضع سختگیرانه اتحادیه اروپا در قبال یونان حمایت نموده و گفت: این کمکی نمی نماید وقتی همه با همدیگر خوب و مهربان هستند و شرایط همچنان وخیم تر می گردد.

وی اضافه کرد: دولت یونان پی برده است که کشورش تنها زمانی می تواند سر پا گردد که واقعا اصلاحات در این کشور دنبال گردد و این نتیجه سختگیری های بسیاری کشورهای دیگر و همچنین وزیر دارایی آلمان و دولت ما است.

روز چهار شنبه مجلس آلمان درباره بسته نجات سوم برای یونان رای گیری می نماید.

مرکل گفت که وی پشت اقدامات فولکر کایدر رئیس فراکسیون حزبش (دموکرات مسیحی) ایستاده است. کایدر مخالفان احتمالی با بسته نجات سوم برای یونان در اتحادیه احزاب متحد مسیحی را تهدید نموده است که پست های مهم کمیسیون را از آن ها سلب خواهد نمود. وی به دلیل این تصمیم خود مورد انتقاد شدیدی از طرف سیاستمداران مختلف نهاده شد.

مرکل در عین حال گفت که البته هر نماینده ای در دادن رای مورد نظر خود آزاد است همچنین گفت: قدرت یک فراکسیون و نظر گروه باید همچنین در کمیسیون منعکس گردد.

صدر اعظم آلمان در این تبادل نظر همچنین به مسئله شمار روز افزون پناهندگان پرداخته و گفت: ما در برابر یک وظیفه عظیم قرار داریم. البته نباید از کشور ما توقع بیش از حد در این زمینه داشت اما اگر ما در این راستا به صورت معمولی کار کنیم برای این مسئله نمی توان راه حلی پیدا کرد.

مرکل همچنین با اشاره به بحث هایی که اخیرا درباره نحوه برخورد با پناهندگان بالکان در آلمان شکل گرفته است تاکید نمود که همزمان باید این مسئله واضح گردد که چه کسی در آلمان یک فرصت برای پناهندگی دارد و چه کسی این شانس را ندارد. ما نمی توانیم به هر کسی که بر بر این باور است در آلمان از نظر مالی امور بهتر پیش می رود فرصتی برای پناهندگی و شغل بدهیم.

مرکل از اتحادیه اروپا درخواست نموده است که به منظور تفکیک مهاجران غیرضروری از پناه جویان، لیستی از کشورهای امن فراهم کند که شهروندان آن ها در معرض خطر خشونت یا آزار و اذیت نیستند.

وی درباره این مسئله که کدام کشورها به عنوان کشورهای امن باید تلقی شوند توضیح داد که کشورهای اتحادیه اروپا در این باره به یک ارزیابی مشترک احتیاج دارند.

مرکل همچنین بر لزوم سیاست پناهندگی مشترک اروپایی تاکید نموده و گفت: مسئله پناهندگان، اتحادیه اروپا را خیلی خیلی بیشتر از مسئله یونان و پایداری یورو به خود مشغول می نماید. مسئله پناهندگان می تواند پروژه عظیم اروپایی بعدی باشد که در آن ما نشان می دهیم آیا واقعا می توانیم به صورت مشترک عمل کنیم.

صدر اعظم آلمان همچنین خشونت روزافزون علیه پناهندگان در آلمان را محکوم نموده و گفت این شرایط برازنده کشور ما نیست. هر فردی که به آلمان می آید حق دارد که مانند انسان با وی رفتار گردد.

مرکل در پاسخ به این پرسش که آیا وی در انتخابات مجلسی سال 2017 یک بار دیگر به عنوان نامزد صدر اعظمی وارد خواهد شد یا نه گفت: وی فعلا برای این دوره صدر اعظم آلمان است. درباره هر چیزی در نقطه زمانی مناسب آن تصمیم گیری خواهد شد و برای این مسئله هنوز زمان آن فرا نرسیده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 979

به "مرکل خشونت روزافزون علیه پناهندگان در آلمان را محکوم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکل خشونت روزافزون علیه پناهندگان در آلمان را محکوم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید