مقاله: تعبیر خواب لباس سیاه، مفهوم لباس سیاه بر تن داشتن چیست؟

به گزارش تاورنا، آنلی بیتون نیز می گوید: اگر خواب ببینید دیگران لباس مشکی عزاداری بر تن نموده اند، علامت آن است که دوستانتان مضطرب و پریشان خواهند شد و شما نیز از موقعیت دوستان خود اندوهگین خواهید شد.

مقاله: تعبیر خواب لباس سیاه، مفهوم لباس سیاه بر تن داشتن چیست؟

لیلا برایت در رابطه با لباس مشکی پوشیدن می گوید: اگر در خواب ببینید که با لباس مشکی در مراسم خاکسپاری کسی شرکت نموده اید، یعنی یکی از نزدیکان خود را از دست می دهید.

حضرت دانیال (ع) می فرمایند: اگر پادشاهی در خواب ببیند که لباسش سیاه می باشد، تعبیرش خوبی حال و روز او می باشد ولی اگر عموم مردم تحت حکومت پادشاه لباس خود را سیاه ببینند، تعبیرش غم و اندوه خواهد بود.

کارل گوستاو یونگی می گوید: خواب دیدن اینکه شما فقط لباس های مشکی می پوشید، به این اشاره دارد که می خواهید در جمع نامرئی باشید و دوست ندارید دیده شوید. شما ممکن است شخصیت سایه وار خود را نمایش دهید و افکار ناخودآگاه خود را ابراز کنید. اگر در زندگی بیداری تان معمولا لباس های مشکی می پوشید، خواب ممکن است به سادگی، انعکاسی از خودتان باشد.

دیدن رنگ مشکی در خواب نشانه های بسیاری را به همراه دارد. این رویاها معمولا خبر از ضمیر ناخودآگاه، شر، بخشی از نفس که فرد بیننده خواب آن را نپذیرفته و.... می دهد. تونی کریسپ نویسنده کتاب فرهنگ تفسیر رویا در کتاب خود آورده است که لباس مشکی و پوشیدن آن در رویا نشان از احساسات پنهان دارد. شرایط ضمیر ناخودآگاه یا غرایز جسمانی سرکوب شده در خواب نیز می توانند باعث پدیدار گشتن چنین خواب هایی گردد.

منبع مقاله: تعبیر خواب لباس سیاه، مفهوم لباس سیاه بر تن داشتن چیست؟

انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1856

به "مقاله: تعبیر خواب لباس سیاه، مفهوم لباس سیاه بر تن داشتن چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: تعبیر خواب لباس سیاه، مفهوم لباس سیاه بر تن داشتن چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید