پژوهش های حوزه مدیریت شناختی حمایت می شوند

به گزارش تاورنا، علوم و فناوری های شناختی دارای کارکردهای ویژه ای است که در حوزه مدیریت هم استفاده های فراوانی دارد و بر همین اساس، نوآوری های مدیریت شناختی مورد حمایت قرار می گیرد.

پژوهش های حوزه مدیریت شناختی حمایت می شوند

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با توجه به اهمیت ورود فناوری های علوم انسانی و شناختی به مدیریت، ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از طرح های پژوهشی درحوزه مدیریت شناختی حمایت می کند.

این ستاد زمینه ای را فراهم آورده تا دانش مدیریت شناختی به نام یکی از رشته های دانشگاهی مورد توجه قرار بگیرد و زمینه توسعه آن با ورود پژوهش های کاربردی و فناورانه فراهم شود.

حمایت از پژوهش ها در حوزه مدیریت شناختی

حمایت از فعالان حوزه پژوهش، فناوران و دانشگاهیان در عرصه شناختی، یکی از اولویت های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است و بر همین اساس، ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی با هدف تحقق بخشیدن به اهداف و اولویت های مدیریت مانند مدیریت راهبردی، مدیریت نیروی انسانی، مدیریت بازاریابی بر اساس علوم، مبانی و رویکردهای شناختی از پژوهشگران فعال در این حوزه دعوت کرد.

پژوهشگران و محققان می توانند در چهار حوزه رهبری ومدیریت راهبردی، مدیریت رفتار سازمانی و سرمایه های انسانی، مدیریت برندینگ و بازاریابی و رویکردهای تازه در مدیریت و سازمان مانند علوم اعصاب سازمانی، داده کاوی هوشمند شناختی در مدیریت با رویکردهای شناختی ، طرح های پیشنهادی خود را ارائه دهند.

علاقمندان برای آگاهی از اولویت های ویژه این فراخوان به فایل راهنمای ثبت طرح پژوهشی مدیریت شناختی در وب سایت ستاد مراجعه کنند.

تمامی پژوهشگران توانمند و دارای شرایط با دریافت فرم طرح نامه و تکمیل آن بر اساس راهنمای پروپوزال، طرح پژوهشی مدیریت شناختی را تکمیل کرده و از 10 تا 20 تیرماه سال جاری فرصت دارند تا از طریق کارتابل کاربری خود در سایت ستاد بارگذاری کنند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 تیر 1400 بروزرسانی: 23 تیر 1400 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1703

به "پژوهش های حوزه مدیریت شناختی حمایت می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پژوهش های حوزه مدیریت شناختی حمایت می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید