کاپیتان به تیم ملی والیبال برمی شود؟

به گزارش تاورنا، تهران (پانا) - سرپرست تیم ملی می گوید انتصاب او هیچ ربطی به بازگشت سعید معروف به تیم ملی ندارد و با توجه به خداحافظی رسمی، بازگشت کاپیتان تیم ملی بعید است.

کاپیتان به تیم ملی والیبال برمی شود؟

به گزارش ورزش سه، پس از بازگشت امیر خوش خبر به پست سرپرستی تیم ملی والیبال خبر عجیبی منتشر شد که در آن ادعا می شد سعید معروف قطعا به تیم ملی برمی گردد چرا که معروف با این شرط حاضر شده به تیم بازگردد که خوش خبر هم در تیم باشد. حال در این خصوص با خوش خبر هم صحبت شدیم تا این موضوع را از خود او جویا شویم.

خوش خبر در این باره گفت: بحث انتخاب من به عنوان سرپرست تیم ملی والیبال با موضوع آقای معروف و یا هر بازیکن دیگری، کاملا جداست و هیچ ارتباطی به این انتصاب ندارد. آقای معروف تصمیمش را گرفته و برای آن علت و منطق دارد و هیچ صحبتی مبنی بر برگشت ایشان نشده است. فدراسیون و من صحبتی در این خصوص با آقای معروف نداشتیم و ایشان هم چنین تصمیمی ندارند؛ همه حدس ها و موضوعاتی که در این خصوص نوشته شده تخیلات، رویاپردازی و سناریو های خودشان است. من فقط یک سرپرست هستم.

او در پاسخ به اینکه آیا به علت دوستی نزدیکش با سعید معروف این شایعه منتشر شده گفت: اصلا به این علت نیست. آقای عطایی با من صحبت کردند و با توجه به کار سختی که آقای عطایی سال آینده به عنوان سرمربی تیم ملی دارند، احتیاج بود یک نفر حضور داشته باشد که ایشان بتواند از تجربیاتش استفاده کند و در سفرهای لیگ جهانی، جام جهانی و حتی در بازی های آسیایی به تیم یاری کند. از من خواستند که بیایم و هنگامی که با من صحبت می کردند هیچ صحبتی در مورد آمدن آقای معروف صورت نگرفت و تا کنون هم هیچ صحبتی انجام نشده است.

خوش خبر در مورد اینکه سعید برمی گردد یا خیر شرح داد: تا الان که من با شما صحبت می کنم، آقای معروف هیچ تمایلی برای بازگشت به تیم ملی ندارد و تصمیمش را یک بار گرفته است. با روحیاتی که از ایشان سراغ دارم، بعید می دانم تصمیمش را عوض کند. در مورد غفور و موسوی هم باید ابتدا نظر آقای عطایی را جویا شویم؛ به هر حال نفرات اردو را ایشان دعوت خواهند کرد. با توجه به اینکه این دو نفر خداحافظی رسمی نکردند، بعد از آن اگر تصمیمی در این خصوصداشته باشند اعلام خواهند کرد اما در حال حاضر من هم نمی دانم چه کسانی دعوت خواهند شد. نمی دانم فهرست 35 نفری آقای عطایی چه کسانی هستند؛ نمی گردد در این خصوص نظر قطعی داد و اول باید دعوت صورت بگیرد یا به من ماموریتی بدهند که با بچه های با تجربه تیم ملی برای آمدن و یا نیامدن آن ها صحبت کنم. هر زمانی که چنین چیزی گفته شد حتما اطلاعات بیشتر را در اختیار شما قرار خواهم داد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 2031

به "کاپیتان به تیم ملی والیبال برمی شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاپیتان به تیم ملی والیبال برمی شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید