استارتاپ

خودروی برقی چانگان شنلان SL03 در راه است؛ رقیب چینی تسلا 3

صنعت خودروسازی چین، به ویژه بخشی که روی توسعه خودروهای الکتریکی به فعالیت می پردازد، سریع تر از همیشه در حال پیشرفت است. بسیاری از استارت آپ های چینی در حال حاضر محصولات برقی خود را در این کشور به فروش می رسانند و خودروسازان قدیمی این کشور نیز به سرعت...

1 آذر 1401

مدیران شرکت پالایش بیدبلند خلیج فارس از پارک فناوری پردیس بازدید کردند

مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت پالایش بیدبلند خلیج فارس با هدف تعریف همکاری های مشترک و برای استفاده حداکثری از شرکت های دانش بنیان در زیر ساخت های این شرکت، از ظرفیت های پارک فناوری پردیس بازدید کردند.

2 تیر 1401

طراحی سایت: وزارت ارتباطات خواهان جلوگیری از فیلترینگ سایت های گردشگری شد

در پی فیلترینگ بعضی سایت ها و استارت آپ های گردشگری در ماه های اخیر، امیر ناظمی، در نامه ای خطاب به معاون رییس جمهور، خواهان جلوگیری از فیلترینگ این سایت ها شد.

19 بهمن 1400

سقوط آزادخانه ویلاها

دلالان و مالکان در بازار اجاره خانه ویلا در شهرهای شمال کشور، بدترین روزها طی یک دهه اخیر را تجربه می نمایند.

28 دی 1399

مکزیک قطب هوش مصنوعی جهان می شود؟!

مکزیک نخستین کشور امریکای لاتین است که به طور رسمی از استراتژی هوش مصنوعی ملی خود به صورت عمومی رونمایی کرد و از سال 2018 تا به امروز از هوش مصنوعی برای مقابله با فساد، ارتقای سلامت، تراکنش های مالی و کاهش جرم و جنایت استفاده می کند.

4 فروردین 1399

عرضه سامانه ای که حملات سایبری را پیش بینی می کند

رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به دستاوردهای این پژوهشگاه گفت: سامانه پدسای این پژوهشگاه شرایطی را فراهم می کند که یک قدم از حمله جلوتر باشیم؛ چراکه پدسا قبل از حمله میزان تاب آوری زیرساخت ها را می سنجد.

17 بهمن 1398

طراحی نرم افزاری شبکه ارتباطی مجهز به هوش مصنوعی

به گزارش خبرنگاران به نقل از پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، پروژه طراحی و پیاده سازی نرم افزاری شبکه LTE مجهز به هوش مصنوعی با رویکرد 5G و قابلیت خودسازماندهی (SON) در بخش دسترسی رادیویی، ذیل طرح 5G در پژوهشگاه ICT تعریف شده است.

1 آذر 1398

تشکیل کمیته مشترک سازمان فضایی و سازمان جنگلها

به گزارش خبرنگاران، مرتضی براری در اینستاگرام نوشت: زمینه سازی و فراهم کردن بستر مناسب برای ورود بخش خصوصی و استارت آپ های فضاپایه و ارائه خدمات کاربردی به این حوزه برای حفظ منابع طبیعی و توسعه جنگل ها توافقی بود که در جلسه ای که با ریاست و معاونین سازمان...

16 مرداد 1398