انتقاد دوباره وزیر ورزش ایتالیا از رونالدو

به گزارش تاورنا، وینچنزو اسپادافورا برای سومین بار از ستاره پرتغالی انتقاد و اظهار داشت دادگاه تورین در حال تحقیق روی رفتار بازیکن یوونتوس است.

انتقاد دوباره وزیر ورزش ایتالیا از رونالدو

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، دوئل از راه دور کریستیانو رونالدو و وینچنزو اسپادافورا همچنان ادامه دارد. وزیر ورزش ایتالیا دوباره از ستاره یوونتوس که به کووید 19 مبتلا است به خاطر سفر به پرتغال در زمان فیفا دی انتقاد کرد.

او گفت: رونالدو؟ قهرمانانی هستند که احساس می نمایند بالاتر از همه قرار دارند. او زمانی که به پرتغال سفر کرد قانون را دور زد و در این رابطه دادگاه تورین در حال تحقیق است. چنین اشخاصی باید مردم را به احترام به قوانین دعوت نمایند و نه این که قانون را زیر پا بگذارند.

اسپادافورا که درباره ادامه سری آ ابهام دارد، گفت: نمی دانم بتوانیم تا سرانجام ادامه دهیم یا نه. شرایط خیلی خاصی است و به همین خاطر لیگ باید پلن B و C را در نظر بگیرد. پروتکل قابل اجرا است اما باید احترام گذاشت.

منبع: عصر ایران
انتشار: 2 آبان 1399 بروزرسانی: 2 آبان 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1206

به "انتقاد دوباره وزیر ورزش ایتالیا از رونالدو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد دوباره وزیر ورزش ایتالیا از رونالدو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید