برگزاری نشست های اینستاگرامی(لایو) خانه اندیشمندان علوم انسانی

به گزارش تاورنا، به گزارش خبرنگاران(ایینا)، گروه روش شناسی و علوم تربیتی خانه اندیشمندان علوم انسانی نشست های اینستاگرامی (لایو) را با مدیریت حسن عماری، مدیر گروه روان شناسی و علوم تربیتی خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می نماید.

برگزاری نشست های اینستاگرامی(لایو) خانه اندیشمندان علوم انسانی

جهت دریافت خدمات اجرای سقف روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

دوشنبه 8 اردیبهشت الهام فخاری، روان شناس و رئیس شورای اسلامی استان تهران درباره روان شناسی و سیاست گذاری اجتماعی سخن می گوید و پنجشنبه 11 اردیبهشت یحیی سیدمحمدی، استاد دانشگاه و مترجم کتاب های روانشناسی درباره انقلاب ترجمه در روان شناسی صحبت خواهد نمود.

چالش های روان تحلیلی در ایران نیز عنوان نشستی است که داود معنوی پور، استاد دانشگاه و روان درمانگر یکشنبه 14 اردیبهشت در این باره سخن خواهد گفت و فراوری محتوا در شبکه های مجازی نیز عنوان سخنرانی بهزاد چاووشی، دکتری روان شناسی بالینی و درمانگر است که دوشنبه 15 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

پنجشنبه 18 اردیبهشت شیوا دولت آبادی، استاد دانشگاه و نایب رئیس انجمن روان شناسی ایران درباره حقوق کودک و روان شناسی سخن می گوید و حمزه گنجی، استاد بازنشسته دانشگاه و مولف کتاب های روانشناسی درباره ادب و روان شناسی صحبت می نماید.

Iranianhht.ir نشانی تارنما و @DR.AMMARI-HASSAN نیز نشانی اینستاگرام نشست های (لایو) گروه روش شناسی و علوم تربیتی خانه اندیشمندان علوم انسانی است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 8 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 842

به "برگزاری نشست های اینستاگرامی(لایو) خانه اندیشمندان علوم انسانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نشست های اینستاگرامی(لایو) خانه اندیشمندان علوم انسانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید