بهره برداری و شروع ساخت دو طرح ورزشی و درمانی در لارستان

به گزارش تاورنا، با حضور معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، 2 طرح درمانی و ورزشی شامل مرکز جامع سلامت شهر لطیفی و سالن ورزشی چند منظوره واقع در پردیس دانشکده علوم پزشکی لارستان افتتاح و کلنگ زنی شد.

بهره برداری و شروع ساخت دو طرح ورزشی و درمانی در لارستان

به گزارش از ، رضایی رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: مرکز جامع سلامت شهر لطیفی با زیربنای حدود یک هزار و 250 متر مربع و در دو طبقه با تمام تجهیزات پیشرفته ساخته شده که بیش از 11 هزار نفر از خدمات بهداشتی و درمانی آن بهره مند می شوند.

او اضافه نمود: بعلاوه این مرکز دارای دندانپزشکی، واحد های مامایی، بیماری های واگیر، بهداشت محیط، بهداشت روان، پذیرش، تزریقات، آزمایشگاه، اتاق ایزوله، سالن کنفرانس است.

به گفته رضایی برای ساخت مرکز جامع سلامت شهر لطیفی 70 میلیارد ریال هزینه شده است.

بعلاوه در سفر معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ساخت سالن چندمنظوره ورزشی با اعتبار افزون بر 370 میلیارد ریال واقع در پردیس دانشکده علوم پزشکی لارستان شروع شد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: این سالن ورزشی قرار است در مساحتی حدود 2 هزار و 800 متر با مشارکت خیرین و دولت ظرف یک سال ساخته گردد.

بهزاد رضایی گفت: بخش عمده ای از طرح های بهداشتی و درمانی، آموزشی و حتی ورزشی مجموعه دانشکده علوم پزشکی لارستان با مشارکت دولت و خیرین اجرایی شده اند که در این دو طرح هم همراهی و مشارکت نیک اندیشان ملموس است.

سادات لاری بعلاوه از سایر طرح های در حال ساخت حوزه سلامت واقع در پردیس دانشکده علوم پزشکی لارستان هم بازدید و از سهم و مشارکت خیرین در این مجتمع قدردانی کرد.

پردیس دانشکده علوم پزشکی لارستان فارس که مجموعه ای کامل و تجمیع شده از بخش های مختلف آموزشی، بهداشتی، درمانی، اداری، پژوهشی، خدماتی و ورزشی را شامل می گردد و هم اینک با همت و مشارکت دولت و خیرین درحال اجراست برای تکمیل و بهره برداری کامل، رقمی افزون بر 2 هزار میلیارد ریال احتیاج دارد.

حضور در جمع خیرین و نیک اندیشان و نشست با هیات رئیسه دانشکده علوم پزشکی لارستان از دیگر برنامه های سفر یک روزه معاون دانشجویی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به این شهرستان است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 شهریور 1400 بروزرسانی: 2 شهریور 1400 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1766

به "بهره برداری و شروع ساخت دو طرح ورزشی و درمانی در لارستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری و شروع ساخت دو طرح ورزشی و درمانی در لارستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید