نخستین اظهار نظرهای پزشکان انگلیسی پس از معاینه نواز شریف

به گزارش تاورنا، خاتمه و پس از گذشت یک هفته از اعزام نخست وزیر سابق پاکستان به انگلیس برای درمان بیماری پزشکان این کشور در خصوص وضعیت وی اعلام نظر کردند.

نخستین اظهار نظرهای پزشکان انگلیسی پس از معاینه نواز شریف

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از داون نیوز، پزشکان انگلیسی با آنالیز آزمایش های نواز شریف نخست وزیر سابق پاکستان بیماری قلبی او را تائید کردند.

دکتر عدنان خان پزشک خصوصی نواز شریف در این باره گفت: پزشکان انگلیسی معتقدند که برای تشخیص بهتر و درمان قطعی بیماری نواز شریف وی باید آنژیو گرافی گردد.

وی توضیح داد: نخست وزیر سابق پاکستان برای درمان بیماری خود باید در بیمارستان بستری گردد و ما امیدواریم که او بازهم به شرایط مطلوب دست پیدا کند.

دکتر عدنان خان تاکید نمود: بیماری نواز شریف مورد تائید پزشکان انگلیسی قرار گرفته و آنها نیز معتقدند که او باید تحت مراقبت های خاص و ویژه باشد.

به گفته متخصصان کمبود شدید پلاکت های خونی می تواند آنژیوگرافی نواز شریف را خطرناک کند به همین دلیل این آزمایش باید زیر نظر متخصصان انجام گردد.

نواز شریف توسط دادگاه عالی پاکستان به 7 سال حبس محکوم شده است ولی اخیرا برای درمان بیماری پیروز شد از دستگاه قضایی پاکستان مرخصی و مجوز خروج از کشور دریافت کند.

این در حالی است که دولت پاکستان اصرار داشت نواز شریف برای خارج شدن از پاکستان وثیقه ای سنگینی را به خزانه این کشور واریز کند ولی حزب نواز پس مراجعه به دادگاه پیروز شد بدون پرداخت وثیقه نخست وزیر سابق پاکستان را به انگلیس منتقل کند.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 519

به "نخستین اظهار نظرهای پزشکان انگلیسی پس از معاینه نواز شریف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین اظهار نظرهای پزشکان انگلیسی پس از معاینه نواز شریف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید