تعاریف و اصطلاحات

برترین سایت برای خرید تیک آبی اینستاگرام چیست ؟

شاید برای شما هم پیش اومده باشه که دنبال پیج رسمی یه شخص معروف باشید ولی نتونید بین خیل زیاد فن پیج ها، پیج های مشابه و پیج های فیک ؛پیج اصلی شخص رو پیدا کنید! خب اینستاگرام برای این مشکل راه حل داره! اونم اینکه برای صفحه های محبوبی که امکان داره پیج های...

12 مرداد 1402

واضح می گویم این بازیکن نباید به استقلال بیاید ، طرفداران به یک بازیکن فرصت دوباره بدهند

بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس می گوید: کار برای استقلال خیلی سخت است اما تا سه چهار بازی از لیگ نگذرد نمی توانیم نظر نهایی را در مورد هیچ تیمی بدهیم.

29 تیر 1402

بالابر هیدرولیکی چیست و چه کاربردی دارد؟

بالابرها دستگاه هایی هستند که وظیفه آن ها حمل بار و افراد در طول طبقات ساختمان ها و اماکن مختلف است. بالابرها سیستم های متنوعی را شامل می شوند که بالابرهای هیدرولیکی نیز یکی از انواع آن ها به شمار می رود.

25 تیر 1402

فقط گل محمدی به من زنگ زد ، به زور که نمی گردد تمدید کرد

هفته گذشته بود که کریم باقری مربی تیم پرسپولیس بعد از مدتها سکوت در مصاحبه ای با چند رسانه تاکید نمود که برای تمدید قراردادش هیچ گونه تماسی از سوی باشگاه با او گرفته نشده است.

11 تیر 1402

مشخصات و قیمت کوییک GX و کوییک GX R سایپا

با توجه به پیش پرداخت های معین شده برای کوییک جی ایکس و کوییک آر جی ایکس، احتمال آن زیاد است که این خودرو ها در زمان تحویل قیمتی فراتر از 210 میلیون تومان را در کارخانه داشته باشند.

19 بهمن 1401

چرا باید از وب سایت های مسافرتی آنلاین استفاده کنیم؟ (طراحی سایت)

در سال های اخیر و با توجه به استفاده گسترده از اینترنت در تمام دنیا ،اغلب مسافرین ترجیح می دهند مقدمات سفرشان را به صورت آنلاین فراهم نمایند.

13 بهمن 1401

راز لاغری در کشورهای مختلف چیست؟

صبحانه بخورید و ساندویچ هایتان را کوچک کنید. رژیم های سنتی در کشورهای مختلف، برترین راه پیشگیری از اضافه وزن را توصیه می نمایند.

19 مهر 1401

دلیل غیبت سرمربی پرسپولیس در بازی تدارکاتی امروز چیست؟

سرمربی پرسپولیس با تشخیص و صلاحدید کادر پزشکی و پزشکان متخصص، در جریان بازی محبت آمیز امروز در ورزشگاه حضور نخواهد داشت.

12 مرداد 1401

شکل های از اضطراب که نمی شناسید ولی بیچاره تان می نمایند

کمال گرایی درحقیقت شکلی از اضطراب است. بسیاری از افرادی که ویژگی های کمال گرایانه دارند در عمیق ترین بخشِ وجودشان اعتمادبه نفسِ پایین یا ترس از شکست دارند.

12 مرداد 1401

رژیم آب درمانی چگونه به کاهش وزن یاری می نماید؟

چاقی و اضافه وزن مشکل بیش از 60 درصد مردم کشورمان است؛ مسئله ای که با راه حل مختلفی نظیر رژیم لاغری می توان به جنگ آن برویم. در میان رژیم های لاغری که وجود دارد، خیلی ها به رژیم آب درمانی علاقه مند هستند و تصور می نمایند این روش می تواند مشکل چاقی و اضافه...

31 تیر 1401

راز کشتی های دفن شده در زیر خیابان های این شهر چیست؟

کشتی های دفن شده در زیر خیابان های سان فرانسیسکوهر روز هزاران نفر از مسافران قطارهای زیرزمینی سان فرانسیسکو از میان کشتی های قدیمی عبور می نمایند بدون اینکه حتی این موضوع را بدانند! مردم این شهر نمی دانند که در زیر خیابان های منطقه این شهر ده ها کشتی...

5 خرداد 1401

چرا کمیته استیناف مجوز حرفه ای فرصت سه ماهه داد؟

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه استقلال، مصطفی آجورلو در خصوص جلسه با کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: در این نشست ابتدا از آقای آقا تهرانی ریاست کمیسیون فرهنگی مجلس تشکر کردیم که به این موضوع توجه ویژه داشتند و بر اساس نگرانی های مردم...

4 فروردین 1401

برنامه دولت برای کنترل اجاره بها ، اجاره بها کاهش می یابد؟

به گزارش خبرنگاران، با توجه به افزایش بی رویه اجاره بها برنامه دولت برای کنترل آن چیست؟

9 اسفند 1400

تور مجارستان ارزان: راهنمای خرید برترین سوغات مجارستان و بوداپست

اگرچه زیبایی های تور مجارستان چیزی نیست که به این راحتی از فکر کسی پاک گردد، اما خرید سوغات مجارستان باعث می گردد تا برای همواره خاطرات این سفر دلنشین را با خود مرور کنید. مجارستان و شهر بوداپست اگر در سال های گذشته بسیار پیشرفت نموده اند، اما فرهنگ سنتی...

17 بهمن 1400

سرنوشت مرموز نگهبانان یک فانوس دریایی

گردشگری وحشت محدوده ای است بی خاتمه از عجایب و نادیده ها. واقعیت این است که بسیاری از مقاصد گردشگری وحشت، بیشتر به واسطه داستان ها و شایعات پیرامون شان مجذوب کننده هستند تا حقایق عینی و اثبات شده. با خبرنگاران همراه باشید.

16 بهمن 1400

کلستئاتوم چیست و چگونه درمان میشود؟

هنگامی که پوست در محل گوش میانی یا پشت پرده گوش رشد کند، کلستئاتوم به وجود می آید.کلستئاتوم گوش غالبا به شکل یک کیست یا کیسه می باشد که لایه هایی از پوست قدیمی را که در قسمت داخلی گوش فراوری می گردد، به بیرون می ریزد.

23 دی 1400

راه های تشخیص سرماخوردگی از بیماری کرونا

مسعود مردانی درباره راه های تشخیص سرماخوردگی از بیماری کرونا، توضیحاتی را ارائه داد.

17 آذر 1400

تست پاپ اسمیر چیست و به چه منظور انجام می گردد؟

تست پاپ، که به آن پاپ اسمیر نیز گفته می گردد، آزمایشی است که پزشک برای آنالیز سرطان دهانه رحم در خانم ها از آن استفاده می نماید. انجام آزمایش پاپ اسمیر بعلاوه می تواند تغییرات ایجاد شده در سلول های دهانه رحم را نشان دهد که ممکن است در آینده به سلول های...

1 آذر 1400

مقاله: تعبیر خواب لباس سیاه، مفهوم لباس سیاه بر تن داشتن چیست؟

آنلی بیتون نیز می گوید: اگر خواب ببینید دیگران لباس مشکی عزاداری بر تن نموده اند، علامت آن است که دوستانتان مضطرب و پریشان خواهند شد و شما نیز از موقعیت دوستان خود اندوهگین خواهید شد.

24 آبان 1400

تورهای نوروزی ترکیه: چگونه سوار تاکسی ایرانی در ترکیه شویم؟ ، نرخ کرایه این خودرو ها چقدر است؟

تاکسی ایرانی در ترکیه شاید کمی عجیب به نظر برسد. اما این اتفاق چند سالی است که در کشور ترکیه اتفاق افتاده است. اما نه بصورت قانونی! بلکه کاملاً چراغ خاموش و بی سر و صدا. اینکه چطور می توان در کشور ترکیه سوار بر تاکسی ایرانی شد؟ نرخ کرایه این تاکسی ها چه تفاوتی...

6 آبان 1400
تعداد: (59)